Ik heb weinig verstand van dit soort zaken, vandaar deze vraag. Ik heb foto's ontvangen via de mail.. Ze zijn erg klein.. nu heb ik de piksels al verhoogd naar hoog nivo alleen de foto's veranderen niet in de Kb.. (ze blijven op ongeveer 200 kb staan, terwijl de foto's die ik zelf maak bijna tegen de 3000 aanzitten) Ze blijven zo klein, dus met andere woorden heb ik nog van die vlekkerige foto's.. Ik wilde ze graag laten afdrukken maar het lijkt zo nergens op.. Wie weet hoe je foto's moet bewerken tot een mooie afdrukweergave? Of kan dat niet? (ik heb geen speciale programma's hiervoor, zijn die wel ergens te downloaden?)
Volgens mijn vriend (grafisch ontwerper) is het niet mogelijk de foto te vergroten en dezelfde kwaliteit te behouden.
idd als je foto's wilt vergroten zullen ze een stuk minder van kwaliteit worden (onscherp) Dus ik zou vragen of ze ze nog een keer willen mailen en dan niet verkleinen. En ik dacht trouwens dat als je via hotmail mailt, dat ze dan automatisch verkleind worden, maar weet dit niet zeker.
Helemaal waar! Maar via hotmail kun je foto's ook in het originele formaat versturen hoor. Wanneer je klikt op 'toevoegen' -> 'foto', dan wordt de foto automatisch verkleind en wanneer je klikt op 'toevoegen' -> 'bestand', dan wordt de originele foto meegestuurd. Zo werkt dat tenminste in mijn versie (Windows Live, light versie)...