Zeker 22 slachtoffers bomaanslag Turkse bruiloft jonger dan veertien | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl Hoe ziek is dit. Een kind van 12-14 die met een bom om de menigte in wordt gestuurd. En zoveel slachtoffers. :x
Verschrikkelijk weer. Het erge is gewoon dat er nu dagelijks aanslagen zijn... Dan weer in Thailand, dan weer in Turkije of Frankrijk. Echt afgrijselijk.
Verschrikkelijk 😥 Ze hebben een 12 jarige optijd kunnen stoppen Jongen (12) met bomgordel gestopt door Iraakse politie | NOS
Afschuwelijk!!! Geloof echt niet dat die kinderen dat zelf echt willen, die zijn gehersenspoeld, of gedwongen met dreiging hun familie iets aan te doen? Ik weet het niet. Medelijden met die kinderen. dat ventje van 12 huilt, waarom? Angst voor wat zijn opdrachtgevers gaan doen als het niet lukt? Angst voor degene die hem nu aangehouden hebben? Het besef dat zijn .... nou ja, wilde schrijven dat zijn leven nu voorbij is maar dat was al de bedoeling... angst voor de gevangenis misschien, wat een ellende toch in de wereld.
Waar staat dan dat de aanslagpleger bij de bruiloft ook een kind was? Dat lees ik nergens terug.. Ik vond het al ziek dat ze er één kind voor gebruiken (het kind dat net op tijd gearresteerd werd dus), maar twee kinderen zo dicht bij elkaar, in zo'n korte tijd.. Dan ben ik bang dat er nog véél meer zijn die gebruikt gaan worden Het kan inderdaad écht niet dat een kind dit zelf wil, dat móét onder dwang gebeuren. Mijn broertje is ook 12, die is bezig met Pokémon vangen en ervaart alleen de spanning rondom het naar de middelbare school gaan..
De zelfmoordaanslag werd gepleegd door een kind tussen de twaalf en veertien jaar oud, schrijft Reuters. Staat onder de aanhef. Dat jongetje wat is opgepakt wad in Irak. Het wordt heel veel gedaan ook in africa door boko haram.
Sjongejonge, ik zie het nu inderdaad staan, wat stom dat ik daar overheen heb gelezen Hoe dan ook.. In en in triest