3-jarig ventje in discussie met zijn moeder

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Joycey, 11 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Nou, lollig zeg ;)

Not.

2. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Whow, ik vind het ook niet eens grappig. Als een kind al zo tegen zijn moeder doet, dat wordt interessant op school bijvoorbeeld.
    Ik ben echt voor democratisch opvoeden, maar dit is gewoon repectloosgedrag.
    ik had hem allang op de trap gezet en gezegd dat hij mag gaan nadenken over zijn houding richting mij..
    (Om over het slaan niet eens te beginnen)

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Oh ik heb ook nooit ergens beweert dat ik mijn druif wel zo opvoed :cool:

Ik vind het vermakelijk om te zien hoe hij zijn ouders spiegelt. De ouders krijgen gewoon alles terug op hun brood van dat kleine mannetje en daar moet ik wel om lachen. Ik vind het bijzonder om te zien hoe goed hij het taalgebruik, de lichaamshouding en de manier van discussiëren van zijn ouders heeft afgegeven.

Verwondering; niets meer, niets minder :D

Oké, en stiekem grappig - vooral omdat het mijn kind niet is.

4. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Mijn moeder zei altijd;'Als je ooit kinderen hebt, bedenk dan dat je op je bord terug krijgt wat jij je ouders hebt 'aangedaan'..:D

Dus wie weet was pa ook zo brutaal?

5. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    Moeder vind het zelf grappig!!
    Neem het op van kijk wat me zoontje kan..
    Jammer zo klein 3 jaar oud nu al zo discussiëren.

6. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    OMG inderdaad, hoezo "linda" .........??? dat is je Mom! enne, kappen met discussie, nee is nee, op de gang jij!

7. De reacties hier komen wel aardig overeen met de ophef die werd gemaakt over dat peutertje wat razend werd omdat ze niet meer op de Ipad mocht.. Dat was iets eenmaligs, verder werd er gewoon consequent opgevoed en was het een heel lief meisje. Ouders werden volkomen de grond ingetrapt vanwege één filmpje. Maar joh, al die moeders hier die nooit iets doen wat pedagogisch onverantwoord is, hebben natuurlijk al het recht van spreken. Er is hier vast ook niemand die foto's heeft van haar kind wat de pot pindakaas / sudocreme / make-up / whatever te pakken heeft gekregen en zichzelf heeft ondergesmeerd :cool: Wat nou filmen of foto's maken? Straffen moet je ze!

8. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik discussieer regelmatig met mijn kind. Soms heeft hij goede argumenten. Maar ik vind dat een discussie respectvol hoort te gebeuren en dat is deze niet. Maar ik vind je kind slaan ook niet respectvol, dus hij heeft het niet van een vreemde.

Ik zou me trouwens best kunnen voorstellen dat ik een discussie met mijn kind film. Ze komen soms zo goed uit de hoek, maar dit jochie komt gewoon niet met argumenten.

9. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Het feit dat moeders een discussie aangaat met een jochie van 3 slaat natuurlijk nergens op, en zou hier ook echt niet gebeuren, maar wat een hilarisch filmpje! De hele bodylanguage van dat kereltje, hij houdt z'n ouders écht even een flinke spiegel voor :D

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Dit is gewoon napraten van zijn vader. Dit is niet 'echt'

11. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    +1...

12. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Kopt als een bus.

Ik was ook de enige die hier tja schreef.

Omdat ik zelf al twee keer heb mogen voelen wat het is als je kind k moeder tegen je zegt. Dat deed ik ooit ook eens tegen mijn moeder mijn moeder ramde mij toen van de ene kant naar de andere kant van het bed. mijn zoon mocht rondje balkon rennen, :) Na dat hij het zij. Hij mag veel zeggen maar k moeder dan mag hij rennen. ( daarna wel netjes uit praten) en vergeven ik heb hem dat natuurlijk direct daarna al vergeven maar vergeten nee is iets voor in het plak boek van wat kinderen je kunnen aan doen. En als ik dan eerlijk ben. Als ze een drift bui hebben. ( ik scheld niet met lelijke woorden) van ze lijken toch ook wel een beetje op hun moeder,
    En dat schelde wat ik deed tegen mijn moeder ik was een jaar of 9 denk ik. :)

Leren ze van jou als moeder netjes praten. Komen ze van zelf met woorden terug waar van je denkt die heb ik ze niet aan geleerd.

13. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik vond het een vermakelijk filmpje. Misschien omdat ik nog geen puberende peuters heb, maar kom op zeg, je kunt toch ook ergens de humor van in zien? Hij heeft stiekem een cupcake gegeten. Hoera, hij is zn grenzen aan het verkennen en vind papa blijkbaar een voorbeeld. Als dit een gewoonte zou worden zou het een ander verhaal zijn, maar zolang deze mevrouw haar youtube kanaal nog niet vol staat met discussies, vind ik dit nog komisch.

14. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik vind het ook helemaal niet erg als ze een driftbui hebben. Ik ken mezelf goed genoeg om te weten van wie ze het karakter hebben. Ik zou daar niemand op aankijken. Maar het filmpje ergerde me. Ik kon het niet aflevering afkijken. Ze luisteren geen van beiden naar elkaar. Als ze een keer haar zoon had laten merken dat ze hem gehoord had, ook al is ze niet met hem eens, dan zou het een discussie zijn. Dit komt op mij over als een kindje dat heel erg probeert geen draai om zijn oren te krijgen. En dat vind ik zielig.

15. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    vind er eigenlijk niets grappigs aan, dit had hier dus echt niet gebeurd.

16. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Vre-se-lijk!! Dit kun je geen discussie noemen hoor :$:(

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hij is bij Ellen te gast geweest met zn moeder. (Ellen Degeneres)

18. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    wahaha hoorde ik het dus toch goed! :D
    Ik zou in mijn broek piesen als mijn 3 jarige "liefie" tegen me zegt

Deel Deze Pagina