Wat een zieke mensen tegenwoordig allemaal!! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.. kan het gewoon niet uitstaan! Zon kindje is voor zn hele leven getekend en de ouders staan met goed gedrag weer binnen n paar maand op straat en fokke vrolijk verder!! ONBEGRIJPELIJK!!!
Hier kan ik altijd zo boos om worden!! Ben gewoon in staat om dat jongetje bij mij in huis te nemen en hem alle liefde te geven die zo'n kleintje verdiend! Echt, zulke nutteloze mensen moet je meteen afschieten, geen genade.
Pff zit hier gewoon te janken, mijn zoontje is ook 3 en ik kan me er niets bij voorstellen dat je zo'n lievie zoveel pijn doet Wat ontzettend triest, hoop met heel mijn hart dat het goed met het ventje afloopt. Voor die smeerlappen die hem zo toe hebben getakeld heb ik geen andere woorden dan ze een pijnlijke dood toe te wensen.
Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat mensen tot zoiets in staan zijn. Ophangen aan de hoogste tak van een boom zulke mensen!.:x Ik kan ook wel janken om dat lieve kereltje dat nu ook nog eens in kritieke toestand alleen in het ziekenhuis ligt.
Ik zie dan altijd meteen mijn eigen kereltje voor me met dit soort dingen en de tranen schieten me ervan in de ogen. Wie kan zo'n klein kereltje nu zo veel pijn doen. Ik snap het niet.........................
Verschrikkelijk Ik reed net door Bolsward toen ik het op de radio hoorde. Bah! En dan kijk je in je achteruitkijk spiegel en zie je zo'n schatje van ook 3 jaar zitten en begrijp je er helemaal niks van
Rotmensen, hoe kun je zo iets doen?? mijn zoontje van bijna 3 kan een hele dikke etterbak zijn maar oh wat hou ik van hem, zo iets kun je toch niet bij een kind doen?? Bij niemand, helemaal niet bij zo'n jong kind, wat kan een peuter je nou doen dat je hem zo moet toetakelen! ik zeg, hang die mensen die dit gedaan hebben aan hun voeten op in de sportschool en laten we met ons allen gaan kickboxen!
Geen woorden voor ! Wat bezielen die mensen. Als je er niet vanhoud of wat dan ook geef het aan iemand die wel liefde kan en weet te geven.