Zit het nu te kijken, wat is die man gefrustreerd en daardoor agressief, zielig voor die kindjes.. En zij reageert totaal niet op zijn gedrag!
En vervolgens wordt ze kwaad omdat ze echt niet in ziet wat er mis is met een kind zeep laten eten en loopt vloekend en tierend de deur uit. Euh, wat mochten die kinderen ook alweer niet doen? Oja, vloeken enzo
OMG! Ik heb het eerste half uur gekeken en toen ben ik van frustratie naar bed gegaan. Ik kon het niet meer aanzien. Wat erg zeg hoe hun met die kids omgaan.. Kun je ergens de herhaling bekijken?
Nou ja....logisch?? Lijkt me niet echt effectief, ook al denken die ouders van wel. Volgens mij werd dat vroeger ook vaak gedaan. 'Ga je mond spoelen!' Lekker effectief.
Ik kijk nu een herhaling op rtl4 Dat ene jongetje zegt over zichzelf dat ie niet zo snugger is en dat ie daarom jokt Vreselijk en die computerspelletjes, niet best.
Vraag me wel altijd af hoe ze zoiets filmen. Volgens mij wordt het grotendeels in scene gezet. Als dat jochie over de schutting klimt staat de cameraman gewoon boven op de schutting om het goed in beeld te brengen, om maar eens een voorbeeld te noemen.
Bizar he dat zeep gebeuren.. en het nog volop goed proberen te praten ook! Jeetje.. Dat er dus echt mensen bestaan die denken dat zoiets werkt.
Ik vind het een vermakelijk programma. Vaak zijn het ouders die geen grenzen kunnen/willen stellen en dan verbaasd zijn dat hun kids niet luisteren en wild gaan. Laatst nog een aflevering van Dr. Phil gezien waarin een vader en moeder hun zoontje van ongeveer 4 jaar de auto in proberen te krijgen na een dagje park. Staan ze 'rustig' op een afstandje te zeggen dat ze gaan en dat hij mee moet gaan. Sorry hoor, maar als hij niet luistert is hij toch niet te oud/zwaar om op te tillen en in de auto te zetten? Of denk ik nu weer te gemakkelijk?
Je blijft soms verbazen over wat voor opvoeding sommige kinderen krijgen. Ik vond die vader van gisteren ook een 1e klas lamlul.
Ik herkende in de man helaas enorm veel van de vader van mn dochtertje (m'n exman dus). Hij bedoelt t allemaal wel goed en wil t allemaal wel (dat was met die pa gisteren ook), maar t komt er allemaal zo verkeerd uit en hij zit zelf nog zo in de knoop. Ik vond de man gisteren dan ook zeker geen lamlul, maar iemand die t wel wel maar niet weet hoe. Want toen t eenmaal beter ging, zag je dat 'ie er echt wel van genoot om met zn kids te spelen enzo.