Hier moet je toch niet aan denken. Je zal het maar meemaken als kersverse ouders. Vroedvrouw knipt vinger baby door - Buitenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [buitenland]
Ik heb het ook gelezen en het eerste wat bij mij opkwam was of de vroedvrouw wel nuchter was want zo'n fout maak je toch niet en dan ook nog ontkennen! Krijg er kippenvel van bahbah
Brrrrrr. Wat ontzettend zielig voor dat schattige meisje! Gelukkig hebben ze het vingertje er weer aan kunnen zetten.......
Wat dom van die vroedvrouw. 20 jaar ervaring.... Jaja... Het zou maar een jongetje zijn geweest en ze knipte 'iets anders' door dan de navelstreng.
OMG dit is echt erg, ik laat mijn man de navelstreng wel doorknippen. Dit is echt te erg voor woorden, was haar echt aangevlogen denk ik
Ongelooflijk, sorry hoor, maar een vinger lijkt toch echt niet op een navelstreng. Volgens mij kijk je dan niet eens wat je doet! Wel een schattig kindje trouwens, ach, met dat grote verband, zielig!
Verschrikkelijk! Wat zal dat arme kindje een pijn hebben gehad zeg. Pfff....heel erg. Ik mag aannemen dat de VK haar beroep nooit meer mag uitoefenen. Dit soort fouten kun je nu eenmaal niet maken.