.. Of toch nog niet bij jullie? Herfst- wintercollectie hangt volop in de winkels , maar onze kasten hangen nog volop met zomerkleding. Ik wissel meestal met het seizoen de echte zomer- of winterkleding om, maar hier is het vandaag zonnig en 23 graden. Zijn jullie kasten al omgewisseld, of doen jullie dat sowieso niet?
Nee, hier is dochter vorige week nog altijd in een short en tshirt naar school gegaan. Dus alles blijft nog even hangen. En sowieso wordt er hier veel gecombineerd: zomerjurkje met legging of jeans met tshirt, dus eigenlijk blijft het meeste toch liggen.
Nee hier niet hoor. Hier een dochter die alleen jurkjes aan wil dus maillotjes/leggings en een winterjas kopen en hups de kast is omgetoverd
Ik wilde het van de week doen, maar blij dat ik het nog niet gedaan heb. En hier ook alleen jurkjes, maar ik haal de echte zomerjurkjes er toch echt uit (sommige kunnen wel nog met een vestje) en hang de echte winterjurkjes er in. En leggings wisselen en vestjes erbij ed.
Ik heb en deel van de zomerkleding eruit gehaald, zoals kortebroekjes ect.. Shirts laat ik nog even liggen vandaag nog 24 graden en morgen 26 graden hoorde ik!!
Ik wissel het afhankelijk van of het seizoen echt voorbij is. Niet op basis van wat de kalender zegt.
Hier heb ik alle winterkleding nog in tassen. T is nog te warm ervoor denk ik. Al lijkt de temperatuur volgende week weer naar beneden te gaan, maar dat weerbericht wordt continue weer aangepast (naar boven hihi). Dus wij wachten nog maar even af. Vind het zonde om nu al aan te doen, terwijl de zomerkleding nog makkelijk kan
Hier is het er sinds gisteren uit, wel nog t-shirts in de kast liggen en voor beiden een korte broek. Mocht er een hittegolf komen, haal ik de zomerjurkjes wel werr van zolder
Mijn dochter heeft een grote kast waarbij de ene helft voor de winter is en de andere helft voor zomer. Dus alles hangt al in de kast. Wel heb ik laatst de winterkleding van vorig jaar uitgezocht en wat te klein is of waar we op uit gekeken waren is weggegaan (kan er weer nieuw ingehangen worden!) Vind het wel fijn om alles in de kast te hebben omdat het inderdaad met dit weer zo is dat ze nog geregeld zomerkleding aan heeft en jurkjes zijn met leggings/maillots en vestje nog langer door te dragen. Daarnaast al wel veel voor de winter gekocht en dat hangt er ook al lekker in.
Hier blijft eigenlijk altijd vrijwel alles in de kast: zomerjurkjes worden in de herfst nog gecombineerd met een legging en sneakers/laarsjes + een vestje bijv. En t-shirt dragen ze het hele jaar door. Soms een korte jeansbroek met maillot in de winter e.d. Alleen echt dikke winterjassen hangen verder weg op zolder, evenals skibroek en snotboots. Verder blijft alles in de buurt
Ik wissel ook niets om, bij mezelf ook niet. Sowieso zijn de kasten groot genoeg, maar net als wat abri zegt; alles wordt gecombineerd nog in de herfst, t shirts draagt ze het hele jaar door en truien en vesten ook. Kort spijkerbroekje op een maillot of een legging met een leuke blouse erop. De echte-echte-zomer jurkjes en korte broekjes gaan de lade in onder de kast als ik denk dat ze ze nog past volgend jaar, anders gaan ze gelijk weg zelfs. Wisselen jullie je eigen kledingkasten ook nog dan?
Hier wissel ik de kasten van de kinderen ook omdat ze gegroeid zijn; al het te kleine spul was zomers, nieuwe dingen die ik heb gekocht zijn meer voor het najaar/winter. Bij mezelf wissel ik niks om omdat alles gewoon past
Ik wissel ook niks om, eigenlijk ligt alles al in de kast, winter en zomer. Net als Fuddey zegt, alleen een wissel qua maat
Hier liggen zomer en winterkleding beide in de kast De winterkleding ligt achterin en hoef ik alleen maar naar voren te halen. Zomerkleding gaat er nu uit want dat past ze volgend jaar niet meer. T-shirts laat ik nog even liggen, ze draagt ze nog steeds met dit weer. Jurkjes blijven hangen en draagt ze het hele jaar door.
Ik wissel een deel van mijn eigen kast ook om, ja. Al blijft alles wel in de kast (net als bij de kinderen), maar dan naar de bovenste plank of juist de onderste la. T-shirt draag ik 's winters niet, korte broeken evenmin en truien en vesten met lange mouwen juist zomers niet, dus die wissel ik dan om. Bij de kinderen net zo, een enkele uitzondering daargelaten. Maar bv. jurkjes met spaghettibandjes en witte en andere hele lichte kleding, die berg ik op, en de meeste t-shirts en korte broeken ook. En zomers juist de truien en zwarte en andere hele donkere kleding (van de kinderen, zelf draag ik altijd veel zwart/donkere kleding).
Nee nog niet, want deze week met 20 graden hebben ze gewoon nog shirtjes met korte mouw aan. Ik kijk gewoon naar het weer. Als het structureel onder de 20 graden wordt, wissel ik de korte shirtjes om voor de dikke truien en de korte leggings en broeken voor lange leggings en maillots. De longsleeves liggen standaard in de kast, net als de lange broeken.
Nee ik verplaats niets naar een andere kast ivm de aankomende winter, hier ligt altijd de zomer/winter kleding in 1 kast. Ik kan in de zomer toch wel een shirt met lange mouwen aan hebben en in de winter een t-shirt, dus ik snap eigenlijk dit hele principe niet zo erg.
Nee dat doen wij nooit. We hebben niet zoveel kleding dat de kleding van het ene seizoen moet wijken voor het andere. Daarbij kan het in bepaalde maanden zo weer omslaan qua weer. Het is nu eind september maar heb het me toch warm gehad vandaag... Daarbij dragen mijn kinderen veel zomerkleding gewoon 's winters. Jurkje over een legging bv. en de oudste wil dan vaak een t-shirt dragen in plaats van hemd. En zo niet dan blijven de t-shirts maar gewoon liggen.
Ik wissel ook niks om. wat anderen al zeggen, een groot deel kan je in de zomer en winter gebruiken en die paar korte broeken of dikke truien liggen me niet in de weg. Wel ga ik binnenkort met de oudste alles doorpassen wat ze de laatste maanden niet aan gehad heeft. Wat te klein is gaat gelijk onderin de kast voor de volgende weggeeftas. Net als echte zomerdingen die volgend jaar zeker niet meer passen. De kinderbijslag van oktober kunnen we dan weer stukslaan op de nieuwe herfst/winter collecties 😜