Hallo allemaal! Wij hebben al een zoon Levi en krijgen nu weer een zoon, We dachten de naam wel al te weten maar krijgen nu toch erge twijfels... Dus welke zouden jullie kiezen bij Levi: Daley of Luca ??? Is best moeilijk een tweede jongensnaam verzinnen. Helemaal omdat we heel veel jongens om ons heen hebben. Dus ben benieuwd naar jullie mening!
Vind allebei niet zo, Daley doet me aan daily denken (dagelijks) en klinkt teveel als Levi (deelie leevie). En Luca wat minder omdat die ook met een L begint, dat vind ik niet zo mooi klinken. Andere ideetjes: Aiden Alec, Alex Alwin Aran, Anan Aric / Arik Arlo Beau Ben Blaze Boaz Brent Brice / Bryce Bruce Chase Colin Daryl Davin, Devin Dean Dex Dion Dixon Dwain Dylan Eden Eldon Elia, Elias Elmer Elroy Elvin, Elwin Evan Eytan Felix Floyd Flynn Gavin Glen / Glenn Ilan Isaac Ivan Jace, Jake Jaden Jair James Javan Jeff Jesse Jim Joe Joel / Joël Kaden / Kayden Kai Kevin Kian Micah Mick Milan Milo Miron Moran Nathan Noam Noel / Noël Nolan Olaf Otis Owen Quin Rick Robbe Robin Roger Ronen Royce Ruben Rylan Sem Seth Sid Silas Sten, Stef Steve Sven Tamir Tijn, Thijs Tim Timo, Timon Tobin Trey Vince, Vance Wibo Yaron Zef / Zeph Zimri Ziv
Zeker weten Luca, leuke naam! Daley vind ik drie meer niks, klinkt zo ordinair. Levi en Luca vind ik leuk samen.
Vind idd ook wat Michelle zegt. Levi en Daley rijmt op elkaar en daar ben ik niet zo van. Luca vind ik wel leuk maar niet zo mooi bij Levi passen en kan ook voor een meisje. Maar als ik dus moet kiezen dan wel Luca
Luca vind ik niks, die naam heeft wat mij betreft z'n beste tijd ook wel gehad. Daley zou ik zelf niet kiezen en vind het ook niet zo erg leuk bij Levi passen maar ik had,na het WK, wel verwacht dat deze naam hier op zou gaan duiken
Van de namen die je noemt, vind ik Luca leuker (Daley eigenlijk helemaal niets). Alleen Luca en Levi klinkt een beetje als kwik, kwek (en kwak). Levi is - naar mijn mening - een hele mooie naam, en ik zou dus zelf meer een naam kiezen uit die categorie. Denk aan: Boaz, Aaron, Noah, Samuel, etc.