Hallo, Na een bevruchting via ivf mocht ik vandaag testen. Omdat ik van donderdag t/m zaterdag behoorlijk gebloed heb, was het vertrouwen ver te zoeken. Echter, na toch getest te hebben, kwam er een (licht) streepje te voorschijn. Positief dus! Net nog maar een test gedaan en nu is het streepje toch echt heel goed te zien. Waar kan het bloeden vandaan komen? Er waren 2 embryo's terug geplaatst! Adriana B
Hey gefeliciteerd! Hier nog een ivf'er! Dat bloeden kan veel oorzaken hebben hoor..heb ook twee keer beste bloedingen gehad! Mag je geen bloedtest laten doen in je ziekenhuis? Wanneer heb je de eerste echo? Spannend allemaal zeg! Van harte! Elmo
Gefeliciteerd meis! Geniet ervan en die bloedingen hoeven echt niks te betekenen...Want ik ben zoals je ziet al 38 weken zwanger en ik heb echt flink helder gebloed voor NOD en dagen erna. Zelfs bruinverlies tot en met week 7... Niet te druk maken hoor! liefs Mirtje
Hallo allemaal, Bedankt voor jullie reacties. Vanochtend heb ik het ziekenhuis gebeld. Donderdag krijg ik een inwendige echo (voor de zekerheid). Ik heb gisterenavond nog maar een keertje getest en ook die was positief. Ik heb nog 1 test liggen en mezelf kennende ga ik die vast nog wel doen voor donderdag.... Groetjes Adriana
Hallo allemaal, Nadat ik gisterenochtend voor de 3e keer positief getest had moesten we vanochtend naar het zkh voor een inwendige echo. Helaas was daar nog niks op te zien omdat ik in een te vroeg stadium ben. Wel zag de baarmoeder er heel goed uit. De gyn zei dat er echt iets ingenesteld moet zijn omdat ik anders niet 3x positief zou testen. Zolang ik nu niet vloei is er dus niets aan de hand. Volgende week donderdag krijgen we weer een echo en hopelijk is er dan iets te zien. Groetjes Adriana