Vanmorgen om half 7 getest.... ZWANGER!!!! we zijn heeeeeeeel blij. we hebben er 1 jaar over gedaan. en onze dochter van 12 was ook heel blij met het nieuws.
Proficiat!!!! Ga ervan genieten! (ben wel een beetje nieuwsgierig omdat je al een dochter van 12 hebt.... Bewust voor gekozen? Sorry als je me vervelend vind. Hoeft het niet te zeggen hoor, was benieuwd. )
Ik vind het niet vervelend om op te antwoorden hoor... bewust voor gekozen haar te houden. ik kwam er vrij laat achter dat ik zwanger was toen. het ongelofelijke verhaal van ongesteld blijven en toch zwanger zijn dat was toen. en omdat ik in mijn examen periode zat reageerde de HA ook niet echt, was allemaal stress toen mijn periode wel uit bleef, zei hij. heb me toen bij de GGD laten testen. die was positief en nu heb ik dus al een grote meid van 12. die lekker begint te puberen! hihihi
van harte gefeliciteerd ben zelf ook zwanger bewust voor gekozen en zijn 2 jaar bezig geweest mijn meisje is ook 12 en mijn jongetje is bijna 14 hartsikke leuk joh