3 keer licht positief nu negatief

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door berna1981, 16 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    roeren met die test ;)

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    :D
    ja ik ga gewoon vanmiddag opnieuw testen inderdaad... en roeren haha

3. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    hahaha idd roeren... ;)

nee meid ik zou later toch nog een keertje testen en anders contact opnemen met je ha dat die nog een keer een test afneemt of je misschien door kan sturen voor een bloed test...

als jij overtijd blijft en je blijft licht positief testen terwijl die testen donkerder zou moeten worden kan een bloedtest uitsluitsel geven.

of je hebt een bevrucht eitje gehad waardoor je die licht positieve testen hebt of je bent zwanger maar maakt nog te weinig hcg aan je zal de eerste en de laatste en de enige niet zijn meid...

succes in ieder geval... ;)

4. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    smoekie bedankt ik ga inderdaad de huisarts even bellen als straks de test weer licht is.. al is het alleen maar voor mijn eigen geruststelling dat je niet meteen een vette streep hoeft te hebben...

ik blijf nuchter hoor zeker na jouw tests gezien te hebben.. welke toch echt ook zwanger aangaven.. en hoop dat het voor jou snel lukt!
    Ik voel me wel soms een zemel omdat dit pas de eerste ronde is maar ja het maakt je toch onzeker

5. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    Joh geeft toch niks, ik ben bij de 1e ook de 1e ronde zwanger geraakt, enkel ben ik nog 2x ongesteld geworden waardoor we er pas later achter kwamen en die test die we toen deden tja die was natuurlijk duidelijk positief...

bij de 2e door de pil heen en ook nog 2x ongesteld geweest dus echt ervaringen met zw.testen heb ik niet, behalve die van okt. dat mijn menstu anders was en die licht positieve testen wat helaas geen zwangerschap mocht zijn...

gewoon de ha bellen voor een bloedproef heb ik ook gedaan maar jammer genoeg negatie...

liefs smoekie

6. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Ik zie dat alledrie de testen positief zijn hoor,

maar er kan idd nog van alles gebeuren.
    Hou je taai.

irisje

7. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik zie toch echt allemaal streepjes, dus het lijkt er op dat..... :D

8. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Op die foto van de laatste test lijkt er voor mij toch heel vaag een streepje te zien hoor.... heb je geen duidelijkere foto?

Succes!

Groetjes Debby

9. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    nee Debbie sorry... ik zag hem vanmorgen niet de streep bij kunstlicht maar pas bij daglicht zag ik het.. ik hoop morgen een duidelijkere streep te hebben lol!

10. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Ik hoop voor je dat je morgen nog een positieve test in je handen hebt!
    Ik zal voor je duimen.

Groetjes Debby

11. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    dank je.. ga jij nog testen?

12. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Ja, ik denk ook morgen.
    Heb al de hele week een ongi gevoel dus vind het allemaal wel erg spannend, hoop het zo..

13. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    succes dames!

14. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    K zie toch echt duidelijke streepjes hoor meis.

Vriendinnetje van me teste ook negatief met thuis test van apotheek na div posi testen.

Ze is nu bijna 28 weken zwanger...

Succes!

15. Azra

Azra Actief lid

15 feb 2007
    206
    0
    0
    ik zou morgen nog eens testen, want ik ze de streepjes ook hoor

16. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    ik had ook 2 testen gedaan van cb (zie mijn album) en het is net zo'n dun streepje als die van jou. en die had ik in januari gedaan omdat ik wat bruin bloed verlies had en 1 drup rood. en een paar dagen later getest met die van de apotheek en die was ook negatief. daarna dacht ik van ik wacht wel af tot mijn volgende nod. en ik werd 4 dagen te vroeg ongi. en het was donker rood ( 1 dag) maar heel weinig en nu verlies ik af en toe wat bruine troep. ik denk zelf dat ik niet zwanger ben. dus ik weet nu ook niet waar ik aan toe ben. mijn ha zegt wacht het maar af. dus dat doe ik ook maar. ik kan me gelukkig rustig houden.

als ik jou was zou ik wachten tot 1 week overtijd en dan weer testen.
    veel succes meid. en mijn duimen draaien voor jou.

liefs san.

17. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    bedankt allemaal.. ik weet nog steeds niets weer een lichte streep en nu ook pijnlijke borsten en veel slijmverlies.. meer niet... ik hoop dat mijn hcg langzaam op gang komt maar dat het niet zo weinig is dat het mis gaat ofzo.. we wachten af

18. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Berna heb je vanochtend weer getest? Met matcare testen? Heb je er een foto van. Ik blijf voor je duimen meisje!

19. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    matcare test inderdaad en weer vaag.. nog geen foto misschien straks..
    ik las ff hier oude topics en zag dat er meiden waren die pas 1 week overtijd een vette streep hadden en daarvoor ook een week lang vage lijntjes dus ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in maar pas mijn banner nog niet aan....

20. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Nou, ik duim voor een dikke vette streep meid!

Deel Deze Pagina