Fijn dat je zo positief kunt denken, je mag trots op jezelf zijn ! En ronde 1 of ronde 10 maakt voor je gevoel niks uit denk ik. Veel succes deze nieuwe ronde meis !
Nee misschien niet en tuurlijk is het wel ff jammer stiekem hoopte je er op.. ik voelde ook echt wat in mijn buik en dan die vage strepen..maar opeens was dat gevoel er niet meer en toen dus ook de nega test.. het is anders als je wat verder was geweest denk ik.. maar blijft ff jammer. 1 voordeel; ik weet waarschijnlijk dat er met de vruchtbaarheid niet zoveel mis is... jij ook veel succes he! jij mag eerst!
@berna: ik wil je geen hoop aanspreken, maar een vriendin van mij was de eerste 2 maanden van haar zwangerschap ook gewoon ongi en ook veel slijm en helder rood bloed. dus als ik jou was zou ik toch even de huisarts opbellen om nog een bloed test te doen en dan kunnen ze kijken of de hcg hormoon gezakt is of gestegen. ik hoop voor je dat het raak is. mijn duimen draaien in ieder geval. liefs san.
dank je San ik moet morgen toch bellen voor de hcg waarde dus kan ikhet altijd bespreken.. maar ik ga er ect niet vanuit het gevoel van begin vorige week in mijn buik is ook helemaal weg...
als je niet meer zwanger bent ga je hoop ik vol goede moed door naar de volgende ronde. maar je kan altijd eerst nog ff de ha bellen. mijn duimen draaien in ieder geval door. liefs san.
ik vind het fantastisch dat je er zo lekker nuchter onder blijft, daar mogen we een voorbeeld aan nemen maarruh.... mijn duimpjes draaien ook nog even hoor
Nou ik ben altijd de nuchterheid zelve behalve vorige week ik voelde het echt in mijn buik voelde dat er wat was.. dus zo nuchter was ik toen niet... maar goed heb uiteindelijk wel goed gevoeld.. nee ik kan hier goed overheen stappen hoor is gewoon pech volgende keer beter En ik geloof echt niet in een zwangerschap nu .. kan gewoon niet ik bloed daar te heftig voor
Jammer hoor Berna, was ook al aan het hopen voor je. Vol goede moed weer verder naar de volgende ronde.