vandaag na een hele lange week de 2de echo gehad,die helaas aan geeft dat het niet goed is.... Afgelopen week nog geen klachten van een aankomende miskraam gehad,dus nu is het afwachten of mijn lichaam het zelf af gaat stoten. Wat ik wel heel erg hoop..... pfff langzaamaan dringt tot me door wat er allemaal gebeurd.... niet meer zwanger.......geen ukkie erbij..............geen 2 bruidkindjes.... even niets
Heel veel sterkte! Ik heb zelf 2 weken moeten wachten na de echo, tot het vloeien begon, (en toen duurde het nog 4 dagen voor de MK doorzette), dus hopelijk pakt jouw lijf het sneller op. Zorg iig dat je met je VK of gyn steeds bespreekt wat de mogelijkheden zijn, zodat je een beetje zelf controle houdt over de situatie, dat vond ik zelf wel heel fijn...
he meid verdorie! je zat toch ook bij nov 2011 mama's ? hoeveel weken zit je nu op..? ik heb ook gewacht tot het vanzelf begon en dat was goed voor mijn verwerking. ik kon zo naar het moment toeleven en er over lezen wat er zal gebeuren enz. ik was ten tijde van de miskraam dus ook erg rustig al zeg ik je eerlijk dat ik verging van de pijn. maar dat was wel uitzonderlijk hoor bij mij zeiden ze later in he ziekenhuis waar ze aan mijn baarmoeder konden zien hoe heftig het was geweest. ik had wel een incomplete miskraam en moest alsnog gecurreteert worden iets wat ik absoluut niet wou maar nu wel vrede mee heb dat het is gebeurd. mijn kindje is bij week 5 a 6 gestorven en ik kreeg met 13 weken de miskraam ik wist het ookal vanaf week 7 zeker daarvoor had ik net als jij elke keer echo's voor de zekerheid dus ik herken ook je twijfel en angst en stress die je hebt gehad. meid laat je goed voorlichten bedenk vast wat je wilt gaan doen als je een spontane miskraam krijgt. of je het wilt opangen en eventueel begraven enz. enz. tip houd veel kussens bij de hand mocht het spontaan komen ik had gelukkig een bed waarin de rugleuning en beensteunen omhoog konden en dit scheelde heel wat! en haal bij de drogist of apotheek even kraamdekens voor onder je laken.