Hoi meiden, vanaf wanneer kan je een cb digital met een weken indicatie doen? Mijn testen lopen mooi op (denk ik) maar vind het allemaal zo spannend, dat ik het ook graag in tekst wil zien. Ben nu nog heel bang dat er niet zwanger komt te staan. Vanaf wanneer kan je die test doen? Test nu met kV testen en mijn temp stijgt nu flink door. temp kaartje ik zit op dpo 11
Wauw ! Als ik naar jou resten kijk denk ik dat een cb wel positief moet zijn! Je testen lopen hartstikke mooi op meid!!! Gefeliciteerd!!
Stom he, als het testjes van iemand anders waren was het een ander verhaal. Maar ben ni zo bang dat het mis gaat, of dat de testen lichter worden.
Ik heb de cb als eerste test gedaan 5 dagen voor mijn verwachte menstruatie en hij gaf meteen ''zwanger 1/2 weken'' aan,jou test gaat echt wel positief zijn!!! Gefeliciteerd!
Heel herkenbaar , ik had het kunnen typen! Ik ben ook van plan om die CB digitale test te doen vandaag of morgen .. ergens toch spanning ..
Je testen zien er mooi oplopend uit! Toen ik 5 weken zwanger was, zag mijn test er ongeveer ook zo uit als jouw laatste test.
Bij mijn eerste test, die eruit zag als jouw eerste test, gaf de CB al "1-2 weken zwanger" aan. Kunt hem nu zeker al doen als je het mij vraagt!
Eerder reageerde ik al dat het heel herkenbaar was, onze testen zien er qua oplopen ongeveer hetzelfde uit .. ik heb net (met middagurine) de CB digital gedaan en bij staat "zwanger 1-2" Gewoon doen dus!