Smeren jullie je baby in van enkele weken oud? Mijn kleine meid ligt in de kinderwagenbak uit de zon, zou het dan nodig zijn haar in te smeren? Ik merk dat de parasol weinig zin heeft dus ik denk dat ik zo maar even ga kijken voor een dooky. Welke zonnebrand gebruiken jullie? (Merk)
Hoi! Gefeliciteerd nog! Ik denk dat het verstandig is toch in te smeren voor indirecte UV-straling. Dan zit je in ieder geval safe! Ik heb ook een Dooky op de kinderwagen als tentje... Komt praktisch geen zonnestraal op haar lijfje, maar toch smeer ik haar in...
Hier blijft de baby binnen met dit weer iig En als we weg gaan nivea baby factor 50 en niet in de zon
Natuurlijk nooit in de zon, maar ik zou haar wel insmeren hoor. Zelfs uit de zon kun je verbranden als het zulk zonnig weer is al vandaag en de zon prikt. Het huidje is er nu nog zo gevoelig voor. Ik gebruik(te) (dus nu nog) noad baby factor 50 (kv) Die doet het helemaal prima. En natuurlijk nog proficiat met jullie dochtertje
Ik niet, ik houd haar gewoon uit de zon. Wellicht per per ongeluk dat er een straal 1 minuut op haar beentje schijnt maar daar blijft het bij. Maar wij zijn sowieso niet zo smeerderig.