Past dat eigenlijk wel 3 kids in een golf 4? Mijn kinderen zijn bijna 4 ... bijna 2 en ergens volgens jaar gaan we voor de derde...
Dan gaat het zoiezo al niet lukken, aangezien alle kindjes vastgezet moeten worden met een driepuntsgordel.. Je kunt natuurlijk wel zelf achterin gaan zitten tussen twee stoeltjes
mijn vriendin heeft drie meisjes 2 jaar, 3 jaar en 4 jaar en die hebben een golf 4 dus vandaar dat ik weet dat het past
nee klopt niet.....als je maar twee driepuntsgordels hebt mag er eentje zonder zitten, de oudste dan natuurlijk Of het veilig is .... is een andere vraag
Dat snap ik maar gezien de leeftijd van de kindjes van ts was ik er al vanuit gegaan dat ze alledrie nog in een stoel zitten en dat wordt toch lastig zonder drie driepuntsgordels...
hih ik ben TS he Ja maar de oudste zou dan in een verhoger mogen....nu alleen even checken of het past...maar anders toch voor een nieuwe auto gaan hoor.. Tot hoe oud moeten ze in een stoel eigenlijk weet jij dat
ja precies..... in het midden zeker? Ja eigenlijk is het t zelfde als een stoel alleen heb je dan geen rugleuning....maar ja die zijkanten van de stoel schijnen juist veiliger te zijn...
Kloop sandraske is niet echt veilig he...misschien eens informeren of ik geen driepuntsgordel kan laten maken?
Zie deze website voor de regels: Welk autokinderzitje moet ik gebruiken voor het vervoer van een kind? | Vraag en antwoord | Rijksoverheid.nl Verder heb je smalle zittingverhogers, die je op de middenplek kunt zetten. En veilig? Als het onveilig zou zijn, zou de overheid het niet toestaan, denk ik. UIteraard is een stoeltje veiligER, maar een zittingverhoger is daarmee niet ineens ONveilig ofzo... Er zijn ook maar weinig auto's waar 3 zitjes naast elkaar kunnen op de achterbank, trouwens.
Wij hebben veel suto's gepast en zelfs de nieuwe passat viel af! De Volvo v 60 paste net en de v 70 gaat wel. Anders kom je op een Touran uit.
ja he....ik wil eigenlijk niet gelijk voor een station gaan Maar bedankt voor je link........ik ga eens kijken