He meiden, ik heb een vraagje; in de laatste 4/5 dagen ben ik ineens 3 kilo aangekomen! Zit nu bijna aan het einde en vroeg me af of dit herkenbaar is voor iemand? Vind het zo snel ineens.. het is niet dat ik anders eet maar ben nu wel met verlof, kan dat daar ineens zo snel van komen? Het is natuurlijk ook twee dagen warmer geweest en heb dikke voeten van vocht, maar kan dit meteen zorgen voor een paar kilo? wat dat betreft heb ik geen flauw idee want buiten mijn zwangerschap om hou ik nooIt vocht vast (naar mijn weten niet zoveel dat ik er olifantenpoten van krijg zoals nu). ben benieuwd of iemand het herkent of dat het in zo een korte termijn echt teveel is want dan ga ik de verloskundige bellen. Groetjes Lisa
Dank je wel voor het antwoord. Jeetje, vocht is echt hatelijk.. ga naar lekker rustig aan doen vandaag met mijn voetjes omhoog
Bij mij vloog het vocht er ook aan, is echt zo een paar kilo! Goed drinken (klinkt gek, maar dat helpt het overtollige vocht juist af te voeren). En na een warme douche even je benen koud afspoelen helpt ook om de doorbloeding te stimuleren. En natuurlijk lekker de beentjes omhoog!
Jep hier had ik dat ook in de laatste weken (week 40 en 41) Ik zou het wel even in de gaten houden, bij mij wees het op beginnende zwangerschapsvergifting. Is je bloeddruk nog wel normaal?
bloeddruk was de laatste keer normaal (dikke week geleden), moet nu donderdag weer naar de vk en dan weet ik of hij erg is veranderd.
Herkenbaar, vanaf 35 weken ben ik 8 kilo aan gekomen met de zwangerschap, alleen maar vocht! (19 kilo in totaal was ik aangekomen kan je nagaan )