ik ga morgen op de weegschaal staan voor je.... maar deze tijd groei je veel harder hoor...!!! Je kleintje groeit nu ook heel hard...en je zult het aan je buik ook merken... Heb het trouwens met zoonlief gepresteerd om ik geloof 4-6 kilo aan te komen in 1 week... Was wel erg... want vk ging NA mij op de weegschaal staan, omdat ze dacht dat hij kapot was.... wassie dus niet...
Ik ben nu 6.5 kilo aangekomen en dan ben ik nog niet bij de 20 weken want dan gaat het pas echt hard Bij mijn zoontje ben ik in totaal 18 kilo aangekomen maar gelukkig was het er vrij snel weer af ben benieuwd of dat bij een 2e ook gaat
Ik kwam in die periode ook wekenlang ruim een kilo per week aan. Vond het elke keer ook best wel even schrikken op de weegschaal . De afgelopen 4 weken is het weer wat rustiger en ben ik 'maar' 1.5 kilo aangekomen. De teller staat totaal nu op +11. Ik denk dat het even een groeispurt is van je baarmoeder rond dat termijn?
Mmm, hier de eerste 2 weken +3kg, vervolgens tot week 20 status quo en daarna 1kg per week - ahum. Teller stond dus op +23 Had de laatste 2 maanden redelijk wat vocht in de benen 1 week na de bevalling 10 kg kwijt, een week later nog eens 5.
Ik ben ook juist in die periode ineens veel gegroeid (kilo per week, daarna werd het weer minder), daar doe je toch niks aan, je lijf regelt dat allemaal op zijn eigen manier. Zolang je je niet de hele dag volpropt tenminste , maar daar ga ik maar even niet vanuit! Liefs!
nee ik prop mezelf echt niet vol... let er zelfs goed op, behalve savonds men boterham met choco, die kan ik niet laten !!! haha