3 kinderen 1 grote slaapkamer?

Discussie in 'De lounge' gestart door sylvia90, 17 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.497
    36.455
    113
    Mijn kindjes slapen sinds dit weekend samen op 1 kamer. De kamer waar de jongste sliep wordt straks de babykamer. We hebben nog wel een zolderkamer, maar daar vinden we de oudste nog wat te jong voor, dus nu even tijdelijk samen op 1 kamer.

Waarom zou het niet kunnen? Ik vind persoonlijk wel dat als ze wat ouder worden (10-12 jaar) dat ze dan een eigen plekje moeten hebben, maar ik geloof niet dat ze er nu heel erg ongelukkig van worden als dat niet gebeurt.

En qua financiën, wij redden het makkelijk elke maand (afkloppen), geld is geen probleem, maar ons huis is boven gewoon redelijk klein en in deze tijd niet te verkopen, dat heeft niet altijd wat met geld te maken.

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Bij ons slapen de meiden nu op de zolder en Yosyp heeft z'n eigen kamer. Maar omdat de zolder een vrij zwakke ondervloer heeft kunnen we geen groot bed kwijt voor de jongste. We hebben nu besloten om een stapelbed op Yosyp z'n kamer bij te zetten en dan slapen ze dus met z'n drietjes op die kamer. De zolder wordt dan een speelplek. Hopelijk hebben we over 'n jaar of 9 de mogelijkheid om te verhuizen zodat ze ieder een eigen plek hebben.

3. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Hier 3 slaapkamers naast die van ons. En onze meiden willen alleen maar samen slapen :D

Dus ze kunnen kiezen of in hun eigen kamer of samen en het is altijd samen nu. Ze zijn nog zo jong en het enige wat ze nu nog doen in hun slaapkamer is slapen. Ze spelen nog niet boven alleen.

4. ikkke

ikkke Bekend lid

29 mrt 2010
    560
    0
    0
    Onze mooie kids.
    Rotterdam
    Gewoon doen wat je gevoel zegt en niet naar andere mensen luisteren.
    Een nieuwe woning heb je (als je elke keer reageerd) echt wel in een bestek van 3 jaar.
    Zoals je zegt mocht je gelijk zwanger raken, wat ik natuurlijk van harte hoop voor je, duurt het nog 9 maanden + 1 jaar bij jullie op de kamer is het eigenlijk maar een klein jaartje wat je moet overbruggen.
    Vind dit niet zo probleem eigenlijk hoor.

Deel Deze Pagina