Bloedingen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door SteffiekeVO, 25 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Hey mama's,

Ik heb nu al sinds 11 November constant bloedingen, soms helder bloed, soms donker bloed, soms is het een paar dagen over, dan begint het weer...
    We hebben al een echo gehad en alles was in orde met het vruchtje (ben ondertussen 8w2)
    Nu mag ik volgende dinsdag terug voor een extra check up.

Nu mijn vraag.
    Nog mama's die zo lang een bloeding gehad hebben en dat toch alles oké was?

xxx♥

2. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ja ik had van week 6 tm 10 bloedingen maar dat was overwegend bruin of hooguit roze.

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik van week 9 t/m week 28. Mijn pleegdochter is momenteel zwanger (14 w) en ook zij heeft constant bloedingen. Toch lijkt alles verder goed te gaan. Maar vervelend is het wel, want het maakt je heel erg onzeker.

4. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Ja maakt je enorm onzeker... Zal blij zijn als we wat verder zijn

5. jes12

jes12 Bekend lid

2 jan 2014
    888
    91
    28
    waarom bel je je verloskundige niet??
    bloedverlies is hier altijd een rede om te bellen en dan kun je eerder komen voor de echo.
    Ik heb het 2 keer gehad rond die periode.. een keer werd het een miskraam en de 2e keer gaat tot nu toch nog steeds goed.
    Succes!!

6. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Ik herken het ook! Heb tussen week vijf en week tien geregeld bruin/rosé verlies gehad en ook een keer helder bloed. Gelukkig al twee goede echo's gehad en ook al twee weken geen bruinverlies of zo iets. Hoeft dus niks te zijn, maar fijn is het zeker niet!!! Zou ook je vk bellen en dit melden. Misschien kan je dan eerder voor een echo.

7. Suusvw

Suusvw Actief lid

13 jun 2014
    163
    0
    0
    Ik denk dat haar verloskundige het al weet aangezien ze al voor een vroege echo is geweest en volgende week nog een keer mag.. :)

Ik heb ook bloedingen en krampen gehad vanaf 6 weken tot ongeveer 10 weken (vanaf 8 weken werd het donkerbruin/bruin) en daarna is het gestopt!

8. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Hier is het bij de gynaecoloog zelf dat ik ga en idd, die is al op de hoogte hoor...

9. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Hier ook last van, vanaf het begin, zo irritant. Vorige week zelfs zo erg dat ik maandverband nodig had, het stroomde eruit. Daarvoor inderdaad alleen met veegjes. Alles gaat nog steeds goed maar echt een goed gevoel heb ik er niet over door dat bloed.

10. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

oei..weten ze waar het door komt?
    Hier een hematoom gehad. In NL zijn de artsen vrij laconiek over bloedverlies maar in het buitenland nemen ze je op of krijg je strikte bedrust opgelegd.
    Als je blijft bloeden kan dat je vliezen week maken en die kunnen vroegtijdig breken (echt TE vroeg).
    Dus neem je rust en doe niets als je weer een bloeding hebt maar ga plat!

11. Michellebroek

3 mrt 2014
    47
    0
    0
    NULL
    Den bosch
    Hier ook tot week 14 bloedingen gehad nu inmiddels 29 weken en alles gaat super goed . Hoeveel mensen dit ook zeggen je blijft onzeker en dit blijft (helaas) suc6 en probeer positief te denken

12. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier ook veel bloedingen gehad. Sokken waren zelfs doorweekt (tot week 26 ongeveer).

Hier ook hematomen. Dochter verder gezond en wel ter wereld gekomen.

13. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Ik vloei ook. Ben nu bijna 6 weken. Maakt me zooo onzeker

14. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Zie ik t nu goed in je onderschrift... Is het een miskraam geworden? Sterkte meid... Weet wat je door maakt.. ons termijn ligt niet ver uit elkaar met mijn ekerstr miskraam... Die begon overigens t zelfde...

15. Pien95

Pien95 Actief lid

1 dec 2012
    212
    1
    0
    Ik heb vanaf week 7 tot week 27 gebloed. Op en af. Nooit wat aan de hand geweest en nu moeder van een prachtige dochter!

Deel Deze Pagina