Mag ik vragen hoe je de multimac laat bevestigen of hoe je een garage heb gevonden die dat doet. Ik snap het nog niet helemaal
Dat had ik ook. Maar op een gegeven moment is het zoals het is. En nu is het ook wel fijn dat de oudste naar school gaat.
@Lotion en @Elsa86 Wij hebben al jaren in beide auto’s een multimac systeem en zijn er zo blij mee. Echt superhandig!
https://www.multimac.com/recent_installations Hier werd het gewoon bij de monteur gedaan, maar weet niet of ze dat in NL ook doen..
Ik heb er 3. Oudste 2012 Middelste 2014 Jongste 2016. Moet zeggen dat ik de jongste wel echt de heftigste vind qua gedrag enz.
Het topic wordt een beetje gekaapt. Als je meer wilt weten over de multimac en de bezorging en dergelijke naar Nederland, mag je mij wel een PB doen.
Ik heb er 2 in 15 maanden gekregen, een kennis van mij kreeg na wederom 15 maanden een 3e. 3 kids in 2,5 jaar. Ze vind het uiteraard mooi, maar ook heeeel pittig en druk, altijd wel een ziek kind en de he-le-dag ben je met ze bezig. Maar uiteindelijk leer je wel leven met wat je gegeven word. Het is niet anders, dus je doet het. En soms zal het makkelijk zijn, en soms uit je tenen moet komen.
M’n oudste was 2,5 toen de derde kwam. Tussen de eerste 2 zit 11 maanden. Jongste is nu 8 maanden en gaat allemaal goed! Er zijn momenten dat ik gillend gek word zoals het moment tijdens en na het eten en vervolgens naar bed brengen. Doe het allemaal alleen en heb een strak schema, als m’n man dan eens thuis is en helpt loopt alles uit. Ik smelt wanneer ik ze met zn drietjes lekker zie spelen en kwebbelen.
Bedankt voor jullie ervaringen! Heel fijn om dit allemaal te lezen en zelfs het multimac systeem, waarvan ik absoluut geen weet had . Ik krijg nu des te meer babykriebels ... 1 op 1 tijd gaat wel goed komen, nu de oudste naar de peuterspeelzaal gaat en Abel volgend jaar na de zomer ook zal volgen. De drukte lijkt mij, op ziektedagen na, juist leuk en gezellig. Ben benieuwd!
Dat comfortabele ben in het mee eens. Het ziet er wat goedkoop uit voor iets wat ook kneiterduur is . Idee is daarintegen wel goed!
Ik heb sowieso nogal graag beste testscores van ANWB haha, niet alleen keurmerk is genoeg hier in huis Maar ANWB gaat dit ook niet testen heb ik gelezen.