Is dat in korte tijd? Hier hetzelfde als. @Lotion... Oudste 5, middelste 3 en jongste 6 maanden nu. Wat heb ik er tegen op gezien. Gewoon een 3e. Huilen, slapen of juist niet, voeden etc etc. En nu? Wat een rijkdom. Ik heb 3 prachtige kinderen mogen krijgen. Ze zijn stapelgek op elkaar. Ja ze maken ook ruzie en ja ze huilen ook en soms ook allemaal tegelijk. Maar dat weegt nooit op tegen de knuffelmomenten, de kusjes voor elkaar, willen weten waar de jongste is, of de oudste of de middelste. Waar ik niet tegen op zag, maar wat wel een dingetje is, is het gesleep. In de auto, uit de auto, in de auto uit de auto en de jongste moet mee. Dus die maak ik geregeld wakker uit een slaapje. Soms ligt ie net. Maar oh als ik dan grote zus ophaal, dan lacht hij de sterren van de hemel Nog steeds overvalt het me weleens. Dat gekke gevoel... Heb ik er echt 3?! En dan voel ik me zoo trots...ja ik heb er echt 3! Allemaal uit mijn buik. Wow! Trek je niets aan van anderen. Bedenk wat voor jullie belangrijk is. Niets anders wat telt.
Dank. Ik ben nog aan het ontzwangeren haha...maar zo voelt het echt. Alles waar ik zo tegen op zag, dat nare gevoel de hele zwangerschap was weg toen hij er was. En ik snapte toen en nu nog niet waar ik me druk over maakte. Je wordt steeds relaxter, echt!
Af en toe word ik van binnen gillend gek. De laatste nachten komen ze allemaal om en om. Maar die lach is onbetaalbaar <3
Heel herkenbaar allemaal. Er is er altijd wel 1 wakker in de nacht of 1 ziek en ze wisselen elkaar lekker af. Ze willen regelmatig alle 3 tegelijkertijd mijn aandacht. De oudste is sinds kort zindelijk dus mee naar de wc, de middelste stoot ondertussen zijn hoofd en is aan het huilen en de jongste wil haar flesje. Op dat soort momenten word ik wel eens gillend gek om vervolgens 5 minuten later, als de rust is wedergekeerd, te lachen om de situatie. Sommige dagen is echt overleven en het is gewoon zwaar met 3 kleintjes. Inderdaad het gesleep alleen al. Allemaal hun jas en schoenen aan, in de stoeltjes, kinderwagen nog inladen, tas niet vergeten. Ik ben vaak al gesloopt voordat de auto gestart is . We zijn ook een hele attractie als we ergens lopen. Maar de mooie momenten wegen toch echt zwaarder en ik ben ontzettend trots op mijn gezin.
Hoe zit het met een 4 zits auto? Ik zie dat er met die mm een 5 zits van wordt gemaakt maar in nl mag je toch niet meer mensen vervoeren dan in de kentekenpapieren aan plaats is? Het is dat die dingen zo prijzig zijn, want het had wel echt een uitkomst geweest als we van onze 4 zitter een 5 zitter hadden kunnen maken.
Wij hebben dit bij de verzekering nagevraagd en het mag gewoon. Je bent verzekerd voor het aantal gordels die aanwezig zijn in de auto en in de multimac hebben ze ieder hun eigen gordel. En het moet goedgekeurd zijn. Moet we doorgegeven worden aan de verzekering.