Nog steeds allemaal hoge koorts zodra de pc zetpil is uitgewerkt dat zie je meteen Me zoon van 5 heeft diaree en geeft over Dochter van 7 niet meer over gegeven maar eet niks Zoon van 9 eet kleine beetje en nog hoge koorts Morgen mAAR even dokter bellen als het nog zo is
Jeetje wat naar om zo terug van vakantie te komen. Hoop dat ze snel allemaal weer beter zijn. Veel beterschap voor alle kids, en blijft t te lang duren gewoon weer huisarts raadplegen hoor. Sterkte
Ja morgen als nog koorts Hebben bel ik ochtend met de. Dan is de 4e dag En me dochter is niet van bank bed afgekomen vandaag zo sneu nu net riep ze weer hoofdpijn misselijk koorts
Nog steeds koorts 39.6 allemaal zo rond die temp Heb zo afspraak voor 12:10 Ze zijn wel allert drinken etc maar ja sinds donderdag avond koorts is toch best al tijdje Me dochter komt niet eens meer van de bank af zo ziek voelt zich en slikken doet pijn Mischien toch keel ontsteking Ik laat het wetwn straks Ik had van acht en gisteren ook koorts en keelpijn
Wat ik al verwachte gewoon uitzoeken Keel was rood oren oook Ze zei kan wel week duren Oudste is vandaag koorts vrij maar morgen blijft die nog dagje thuis even aansterken niks gegeten afgelopen dagen Hoop dat morgen wel weg is Ze liggen op bank met deken voelen ellendig van de koorts