3 kinderen vlot achter elkaar 2 4 5 jaar

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by moederlief, Aug 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kimmy83

Kimmy83 Lid

Jun 27, 2007
    92
    0
    0
    Gefecliciteerd met je zwangerschap!
    Geweldig! Kan me alleen wel voorstellen dat je verschoot toen het er twee bleken te zijn.

Zelf ben ik moeder van 3 meiden (4,2 en 1 jaar oud).
    En ben ook pas 28 jaar.
    Lekker kort op elkaar!
    Druk maar wel echt genieten. Je hebt het zo druk als je het zelf maakt, toch?

Hier nog steeds een wens voor nummer 4, maar goed eerst de verbouwing achter de rug hebben en dan zien we wel verder!

Onthoud 1 ding er zijn altijd mensen die iets van je vinden en een mening over je klaar hebben, niets van aantrekken het lot zal wel bepaald hebben dat jij en je man het aankunnen en al die mensen met hun uitgesproken mening niet!

Geniet van je zwangerschap!

Groetjes

Kim

2. stef

stef Fanatiek lid

Apr 19, 2006
    3,084
    31
    48
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Dat is echt schrikken ineens 2 erbij maar het zou stiekem mij wens zijn hoor tweeling :)

Onze kinderen zijn nu ook 2,5 4 en 5,5 jaar oud dus precies zelfde als bij jou. En ik ben 25 jaar
    De drukste periode heb ik nu wel beetje gehad denk ik onze middelste gaat over weekje naar school toe dus dan heb ik alleen me dochter nog thuis heeeel raar :)

Geniet ervan want ze zijn zo groot :D

3. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Ohh heerlijk,.. Het liefst zou ik ook een groot gezin hebben.. Maar heb op het moment mijn handen vol met mijn 2 kids ( 3 en 1 jaar)... We hopen over een jaar of 10 ( ben dan 34) nog een derde kindje te mogen krijgen... Het liefst ben ik morgen al zwanger,, blijf me ook maar steeds afvragen wat ons volgende kindje voor karakter zou hebben, hoe hij eruit zou zien, wat het zal worden haha... Echt kan daar uren over fantaseren :p maar ik denk dat ik daar op het moment niet tegen zou kunnen,.. 3 kids snel achter elkaar....

Maar idd,ik kijk ook altijd naar grote gezinnen op straat, niet op een negatieve manier maar meer op een manier van.. Wow wat heerlijk, en had ik dat ook maar haha

Share This Page