Hoi, Ook hier drie kleintjes in 2 jaar en 8 maanden in totaal. Of de derde zwangerschap zwaarder is? Ik denk niet dat je daar een algemene uitspraak over kunt doen. Een zwangerschap neemt veel van je natuurlijke vitaminebronnen, waardoor je bij zwangerschappen die elkaar snel opvolgen, wel goed op je voorraden moet letten. Althans, dat vertelde de vk mij. Ik gaf ook steeds borstvoeding tot halverwege de volgende zwangerschap en op een gegeven moment had ik wel het gevoel alles van mijn lijf te vragen. Verder is het natuurlijk de vraag of je kindje gezond zal zijn. Ons derde kindje had hartklachten en een zware vorm van reflux. Na tien weken was ik zo overbelast dat ik allerlei uitvalsverschijnselen had en haar naam niet meer wist. Gelukkig is het nu, nu de jongste ruim één is, goed te doen. Maar de drukte van de eerste tijd zou ik niet graag overdoen. Tips met drie kids: ik vind het handig om ze alle drie een eigen kamer te geven i.v.m. slaap. Ik heb twee kamers met commodes. Bij mij spelen ze ontzettend graag samen.
Hier is het de man die vooral aanstuurde op nog een kindje en ik degene met de twijfels. Wat iemand hier al zei; je moet het zien als een investering. En met elkaar en met jezelf afspreken, dat het nou eenmaal even tropenjaren zijn en je het jezelf en elkaar zo gemakkelijk mogelijk moet maken, wanneer het even druk is of allemaal wat minder wil. Het wordt vanzelf weer beter binnen redelijk korte termijn. Dat waren de argumenten van mijn man ,die mij over de streep trokken.
Hier ook 3 kindjes snel na elkaar. Wilde we heel graag zo. Als je het zelf wil zou ik het zeker doen! Lekker van genieten meid! Niets van de commentaar van andere mensen aantrekken, lekker doen wat je wil! Zal met momenten even op je tanden bijten zijn maar jullie komen er zeker wel door hoor