eindelijk zwanger maar toch bang eerste echo

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by boni, Feb 28, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. boni

boni Actief lid

Feb 23, 2015
    188
    0
    0
    werkt bij supermarkt
    zegiklieverniet
    Zooo wat zijn wij blij! Na onze ma. Eind 2014 hebben we elke maand lopen hopen op een positieve test. Maar steeds niks... Tot nu :D we zijn vandaag 7 weken zwanger. Aanstaande dinsdag hebben we onze eerste echo bij de vrouwenarts.
    Verloskundige doet over 3 weken dan de 2de echo.

Maar ik ben Zooo bang. Bang dat ik geen kloppend hartje zal zien.
    Manlief zegt probeer ervan te genieten maar vind het zo moeilijk.
    Blij en toch zo bang.

2. ninii01

ninii01 Bekend lid

Sep 26, 2011
    758
    250
    63
    NULL
    Ik heb precies hetzelfde lees mijn onderschrift
    Ben er ook bang voor je wordt er onzeker van pfff
    Hoop zo dat hij dit keer goed mag zijn

3. boni

boni Actief lid

Feb 23, 2015
    188
    0
    0
    werkt bij supermarkt
    zegiklieverniet
    Hallo ninii, Ja Idd je wordt Er Idd enorm onzeker van. Ik loop mezelf gek te maken. Pff. Wanneer is jouw eerste echo? Hoop ook zo dat jij een mooi kloppend hartje mag zien dan .

4. ninii01

ninii01 Bekend lid

Sep 26, 2011
    758
    250
    63
    NULL
    15 maart dus nog 2 weken geduld
    Jij eerder spannend zeg !!! :) ben heel benieuwd

5. Evia

Evia Bekend lid

Mar 11, 2015
    595
    0
    16
    Is ook harstikke spannend, niets geks aan dat je meer spanning voelt dan het genieten denk ik? Laat zowel het genieten als de spanning maar gewoon toe, zoek wat geduld bij elkaar en dan maar duimen dat de tijd zal vliegen tot je eerste echo :)

Gefeliciteerd! En veel succes met het wachten..

6. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

Oct 13, 2014
    3,712
    4,032
    113
    Overijssel
    Spannend he? Je weet gewoon niet wat er daarbinnen gebeurt. Ben nu 7 weken zwanger van de 2e maar het je hoopt zo dat het goed zit. Ik heb pas over 1,5 week een echo :(

7. boni

boni Actief lid

Feb 23, 2015
    188
    0
    0
    werkt bij supermarkt
    zegiklieverniet
    Oeeh nog even geduld dus ninii spannend, laat natuurlijk Wel weten he hoe het ging ;).
    Hallo evia, dank je Wel voor je steun. Ik doe Mijn best :)
    Haayyy theezeefje. A jammer datt nog even Duurd, ik hoop dat de tijd snel mag gaan en dat je snel een mooi kloppend hartje mag zien .

Hier komtt dichtbij. Spannend.

8. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    Boni ik snap jouw gevoel wel hoor. Ik ben zelf eindelijk zwanger na een lange tijd en ben zo bang voor die eerste echo woensdag. Dan ben ik 5 weken en 6 dagen zwanger. Ik probeer me sterk te houden, maar ben echt wel bang dat het niet goed gaat zitten.

9. TanteTietelie

Oct 18, 2013
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier net zo na 3 miskramen eindelijk weer zwanger en mag 11 maart naar het ziekenhuis voor een echo.
    ben nu 5 week en 5 dagen en elke keer als ik naar de wc ga kijk in mn papiertje na of ik sporen van bloed kan ontdekken.
    was het maar 11 maart!!
    wou dat ik nu kon gaan slapen en dat het zover is als ik wakker word hihihi
    zoooo spannend allemaal!!

10. boni

boni Actief lid

Feb 23, 2015
    188
    0
    0
    werkt bij supermarkt
    zegiklieverniet
    Hay yaraah en tantetie. O allebei zo herkenbaar. Over 3 uur weten we het eindelijk. Zo bang zo blij Pff. Hoop zo dat ik straks een leuk bericht mag plaatsen. Tot Zooo

11. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    Boni heel veel succes straks. Ik hoop zoooo dat we hier straks heel goed nieuws mogen lezen van jullie

12. boni

boni Actief lid

Feb 23, 2015
    188
    0
    0
    werkt bij supermarkt
    zegiklieverniet
    Yes yes yeeeessssss goed kloppend hartje! Kan zijn dat de eisprong laat was want ik wordt op 6 weken 2dagen geschat. Maar voorlopig hebben ze het nog niet vastgezet in de computer. En sta ik gewoon op 7 weken en 2 dagen .
    Bij de volgende echo (over 3 weken) gaan ze de werkelijke weken bepalen.

Alles zag Er super uit! Ze vertelde me iets wat Wel nieuw was. Het gele lichaam of Het corpus luteum " ( uitleg: ontstaat na de ovulatie en produceert hormonen om een eventuele zwangerschap in stand te houden.) Zag Er goed uit. Nog nooooiiit van gehoord. Ze zei datt kan dat je dat niet hebt. Maar het zat Er en dat was voor haar goed nieuws.

Bij de echo van vorige zwangerschap had ze dat niet vernoemd.
    Kan ontbreken ervan een reden zijn voor Mijn m.a. ?

Hoe dan ook. Wij zijn suuuuuuuuuperblij!!

13. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    jeej Boni dat is nog eens goed nieuws. Nog een van harte gefeliciteerd meid. Ik hoop dat je vanaf nu wel een beetje kan gaan genieten van je zwangerschap.

14. Logan

Logan Niet meer actief

Gefeliciteerd! :)

15. boni

boni Actief lid

Feb 23, 2015
    188
    0
    0
    werkt bij supermarkt
    zegiklieverniet
    Dank je Wel yaraah en logan :D en Ja ga Wel proberen te genieten . Hihi dat hartje op het scherm is toch het mooiste wat Er bestaat. Hopen datt goed blijft gaan. :D

16. JSS1989

JSS1989 Actief lid

Oct 13, 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden, ik zit in diezelfde spanning. November een MA gehad op 8 weken, geen kloppend hartje, op 7 weken eerste echo en ook geen kloppend hartje. Een week later stortte men wereld dus in en moest ik cytotec gaan steken, blah, dit wil ik nooit meer meemaken!

Ik ben nu 4 + 4 en ik moet nog wachten tot 24 maart. Tegen dan zal ik ongeveer 8 weken zijn. Ik merk ook dat ik er niet meer zo van geniet als de eerste keer. Ik ben echt bezorgd maar ik probeer echt te denken: nieuwe zwangerschap, nieuwe kans.
    Ik heb net men bloed laten trekken. Men hcg was op 4 + 2 al 1288. Wel drie keer zoveel als de eerste keer. Dat stelt me wel een beetje gerust.

Veel sterkte meiden en hopelijk een mooi kloppend hartje voor iedereen!
    xx

17. JSS1989

JSS1989 Actief lid

Oct 13, 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ook nog nooit van gehoord maar proficiat!! Ik ben blij voor je dat je eindelijk die eerste mooie echo hebt mogen meemaken! Het zal vast heel goed voelen. Ik hoop er ook zo op! Nog eens dikke proficiat!
    xx

18. boni

boni Actief lid

Feb 23, 2015
    188
    0
    0
    werkt bij supermarkt
    zegiklieverniet
    Dank je jss1 ;) jij ook gefeliciteerd natuurlijk. O die cytotec ken ik al te goed was een nachtmerrie. Ik hoop Zooo dat je een mooie eerste echo mag hebben. Hopelijk vliegen de dagen een beetje voorbij .

19. JSS1989

JSS1989 Actief lid

Oct 13, 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Dankjewel Boni :) ja dat was inderdaad een nachtmerrie. De tijd gaat nu een beetje slopend vooruit maar toch, ik ben terug zwanger dus daar ben ik al heel erg blij om. ik duim voor iedereen op een voldragen zwangerschap en een gezonde baby xxx

20. Evia

Evia Bekend lid

Mar 11, 2015
    595
    0
    16
    Gefeliciteerd Boni, goed nieuws!
    JSS1989, succes met wachten!

X

Share This Page