Hallo, Mijn kindje is 18 maanden en ze krijgt nog 's ochtends BV na het wakker worden. Dat is zo'n ritueel geworden bij ons, ze zegt ook nu 'borstje' als ze wil drinken. Heel lief en deze momenten zijn me heel dierbaar, maar ik vind het nu wel genoeg geweest. Alleen, ik heb geen idee hoe ik ermee moet stoppen. 's Ochtends ben ik ook nog eens echt een zombie, dus blij dat ik nog even kan liggen terwijl ze drinkt. Zijn er meiden die hier ook tegen aan liepen? Ik wil ook graag weer zwanger worden en heb net een miskraam gehad. Dus dat is ook een reden. Alle tips zijn welkom! Bedankt!
Heb er zelf geen ervaring mee, maar misschien haar wat anders aanbieden in een beker? Weet natuurlijk niet wat ze daar van vindt...
Wil je ermee stoppen omdat je bang bent dat het invloed heeft op een zwangerschap/miskraam of omdat je het écht genoeg vindt? Want ik heb de indruk dat je het eigenlijk nog wel leuk en makkelijk vindt...
Hoi Ja inderdaad, als ik niet zwanger zou willen worden, zou ik doorgaan. Ik heb net een miskraam gehad en ik wil graag weer zwanger worden. Maar wil me niet schuldig voelen omdat ik BV geef...
Maar waarom denk je dat het geven van BV schadelijk is voor een zwangerschap? Er is geen reden om aan te nemen dat dit zo is, zenne meid.
BV kan geen kwaad voor een zwangerschap. Misschien dat juist door de zwangerschapshormonen je productie mindert en zij vanzelf stopt. Als je nu wilt stoppen, zou ik gelijk van bed gaan en aankleden/ontbijten, net hoe jullie dat gewend zijn. Ik hoop dat ze hier zelf stopt, lijkt me erg moeilijk!