Hallo, weet iemand waar de pampers newborn nu in de aanbieding zijn? Het is voor mijn ongeboren meisje.. dus moet echt de kleinste hebben.. Die actie bij de makro is alleen grotere maten toch?
Maar dat is dan best duur want newborn kost maar 5 euro per pak. Vaak zijn de newborn luiers eigelijk niet in de aanbieding.
New born is volgens mij nooit in de aanbieding omdat die een afwijkende prijs hebben ten opzichte van de andere pakken
Hmmm...ik heb de folder er even bijgepakt± etos Digitaal Is inderdaad voor alle varianten per 2 pakken. Da´s dan ook een aanbieding van niets..
Ja voor de pampers boven newborn is het opzich best een goeie aanbieding want anders betaal je 10 euro per pak. Ja ben ook wel weg van de kruitvat luiers kosten 1 euro minder.
De Newborn pampertjes, NR1 dus worden nu alleen nog maar in dubbele verpakkingen uitgeleverd. 2x27 stuks in totaal voor ik meen ook 9,99 Die kleine pakjes gaan met de tijd er helemaal uit
klopt helemaal heb ze toen ook gehaald met de aanbieding en dan scheelt het echt wel ze zijn ook 9,99 euro dubbele verpakking
Ik had New Baby van Pampers maatje 2 en die zijn voor beebjes tussen de 3 en 6 kilo die kan je hebben toch? (die zijn wel in de aanbieding bij de Etos)