3 maal niet altijd scheepsrecht!

Discussie in 'Miskraam' gestart door jojo82, 10 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo82

jojo82 Actief lid

5 jun 2008
    314
    0
    0
    Yes, afgelopen maandag een positieve test!
    Helemaal blij, want ik had 3 mei en 8 juni 2x een miskraam gehad, beide met 4 wk.

Helaas, vandaag weer een miskraam met 4 wk en 3 dg.

Ik wordt er helemaal moederloos van...hoe kan dit nou? Ik wordt nu doorverwezen naar de gyn, die gaat me onderzoeken...

Ik wil dit even kwijt en weten of er meiden zijn met ervaring? Wat gebeurd er allemaal bij de gyn en zijn jullie weer zwanger geraakt en bevallen

Liefs jojo :(

2. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh wat erg :( Veel sterkte! Hoop dat het de volgende keer weer gaat lukken maar dan wel goed blijft zitten!

3. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    heel veel sterkte...

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Heel veel sterkte!

Ik heb ook 3 miskramen gehad! (15w, 8w en 5w) Na 2 miskramen hebben wij een chromosonenonderzoek aangeboden gekregen (die wij niet hebben gedaan) en bij 3 miskramen hadden ze verschillende bloedtesten gedaan en een stollingsonderzoek!
    Dit is wat ze standaard aanbieden dan!

Bij mij kwam helaas wel wat uit de bloedstollingsonderzoek, maar het is niet duidelijk of ik daardoor miskramen heb gekregen het is meer "gevaarlijk" na de bevalling bij mij! ;)

Ik wens je nogmaals veel sterkte!

5. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    lieverd hier was 4x scheepsrecht, dus houdt moed!
    Sterkte hoor!

6. Noodles

Noodles Actief lid

8 aug 2006
    277
    1
    0
    Ook hier helaas een ervaringsdeskundige. Ik heb 3 miskramen gehad, maar gelukkig was bij mij 3 keer wel scheepsrecht, want de 3e miskraam kreeg ik pas na de bevalling van mijn eerste kindje. Anyway: na de 2e miskraam is er inderdaad een chromosomenonderzoek gedaan (hier kwam niets uit) en nu na de 3e miskraam is er inderdaad een stollingsonderzoek gedaan (bloedprikken) Hiervoor moest ik wel 3 maanden wachten na de miskraam, omdat er geen hormonen meer in je lijf mogen zijn van de zwangerschap. Ik heb de uitslag nog niet, maar voor zover ik begreep van mijn gyn is dit het enige wat er aan onderzoeken in Nederland gedaan wordt. Sterkte!

7. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    het gaat toch op een gegeven moment een keer goed echt waar we denken van niet ook ik denk zo waarom moet het zo vaak mis gaan bij ons ook drie miskramen nu en een vroeggeboorte en bij anderen zie je dat het wel lukt dat is zo frusterend maar meis.

ik geloof heilig dat het ooit goed komt.

je zult net als mij nu even op de plaats rust moeten nemen en even de tijd nemen en dan vol goede moet op naar de volgende poging.

ik heb verschillende onderzoeken gehad met betrekking op de tweede keer dat het mis ging we hadden twee miskramen met 13 en 11 weken gehad toen chromosoon onderzoek en er kwam niks uit gelukkig daarna de vroeg geboorte en daar bleek ik een infectie te hebben nu met 6 weken weer een miskraam geen aanduiding elke keer domme pech soms wordt je er moedeloos van maar ik weet in ieder geval dat het niet iets met ons kan zijn

dus elk onderzoek pak ik met beide handen aan om herhaling zo klein mogelijk te maken

jij heel veel sterkte net als de andere meiden

liefs miriam

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Na een eerste goede zwangerschap waar een gezonde dochter uit is geboren heb ik eerst 5x een miskraam gehad voor ik weer zwanger mocht blijven. En zie banner, deze kleine uk kan nu ieder moment worden geboren.

Neem de tijd om het een plekje te geven en te verwerken en misschien is het verstandig om gewoon even een maandje rust in te lassen. Dat heeft bij ons ook wonderen gedaan.
    Niet alleen raakte ik zwanger om het deze keer te mogen blijven, het gaf ook wat meer rust in m'n hoofd. Sterkte meid!

9. Niet meer actief

Al weer heel wat miskramen gehad. Ook ik heb een chromosonen onderzoek gehad, kwam niets uit. Stollingsonderzoek, ook niets. Cis echo, ook niets. Gyn wil helaas niet op endometriose onderzoeken.

Sommige ziekenhuizen doen mee aan de a-life studie. Misschien wel de moeite waard om daar eens naar te informeren.

Heel veel sterkte meis! En hou hoop..

X Mara

Deel Deze Pagina