Gefeliciteerd.. en net als de kleine in mijn buik, zal ik ook even tegen die van jou zeggen dat ie moet blijven zitten..
wauw silla! gefeliciteerd meissie! ik hoop heel erg dat het deze keer gewoon goed blijft gaan! dikke knuf, elfje
Silla fijn dat het weer snel raak is. Ik duim met iedereen mee dat het deze keer heel voorspoedig mag verlopen!
Gefeliciteerd! Ik zie dat we redelijk gelijk op gaan! Ik heb vanmorgen getest en ik had een hele vage streep, maar ja streep is streep.... We gaan ervoor: 3 keer is scheepsrecht! Liefs, Dana
Hoi Silla, Hier nog even een "officiele" felicitatie van mij. Hartstikke gefeliciteerd: dit goede nieuws kwam op het juiste moment voor je, nl net nu je zo verdrietig was. Je hoeft nu even niet aan je vriendinnen die ook zwanger willen worden te denken en niet bang te zijn om met hun toekomstige zwangerschap te worden geconfronteerd. Volgens mij wijzen alle tekenen in de goede richting: de pendels voor december, en had je ook niet een aankondigende droom gehad? Zoals Flyke en je topic aangeven, 3 keer is vast scheepsrecht! Ik hoop enorm dat het deze keer goed mag gaan en hoop dat die eerste 12 weken voorbij vliegen, en je opgelucht achterover kunt hangen en lekker kunt genieten van je zwangerschap. Proficiat! Marla