Mijn dochtertje is nu drie maand en doet het hartstikke goed. Alleen kan ik haar drinkgedrag nog niet goed peilen. Ze drinkt weinig, maar groeit goed en is tevreden. Ze krijgt om de vier uur een fles van 150 cc en drinkt hem ongeveer voor de helft leeg. Een paar weken geleden sliep ze drie nachten door, en daarna kwam ze opeens weer. Ik dacht dat dit gewenning was, dus met de speen weer laten slapen. Uiteindelijk bleef ze wakker worden na een week met de speen sussen, dus leek het toch echt honger. Nu geven we weer gewoon nachtvoeding. De flessen van 23.00 en 4.00 drinkt ze leeg, en vanaf dan begint het slechte drinken weer. Het lijkt dus wel dat ze op het gebied van drinken de dag en de nacht nog omgewisseld heeft. Ook gaat het slapen de afgelopen twee nachten slechter. Het was altijd fles, en meteen weer slapen. Nu wordt ze meerdere keren wakker, en lijkt het ook niet echt meer om honger te gaan. Nou ja, lastig te omschrijven wat nu echt het probleem is, maar misschien herkent iemand iets?