domme vraag

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door butterfly24984, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24984

butterfly24984 Bekend lid

16 okt 2011
    682
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 butterfly24984, 25 nov 2011
    Laatst bewerkt: 25 nov 2011
    Misschien is dit een domme vraag.
    Mijn zoontje is vannacht eerder wakker geworden voor de fles. Om 3.40 begon hij, ben er niet meteen heen gegaan omdat het ook snel weer ophield.
    Om 4.40 uiteindelijk de fles gegeven omdat hij weer begon, ik ben even wezen kijken maar hij was klaarwakker, had de ogen wagenwijd open en was druk op zijn handjes aan het sabbelen.
    Normaal komt hij altijd rond 6 a 7 uur
    Nu wil ik de rest van de dag nog 4 flesjes geven zodat hij op 5 flessen komt zoals normaal en dan om 20.00 de laatste.
    Dit is anders ook het geval
    En nu mijn domme vraag is wakker worden altijd een hongersignaal
    Mijn zoontje is nu 3 maanden en word soms wakker, maar heeft dan in mijn ogen nog geen honger.
    En dan nog een vraag had ik beter kunnen proberen om een speentje te geven?
    Nu duimt mijn zoontje ook en hij kan zijn handjes bij zijn mondje krijgen, lijkt mij dus dat wanneer het geen honger is hij zijn duim wel weer pakt
    Kan het ook met een sprongetje te maken hebben dan hij in de nacht komt?

2. Friso

Friso Voedingsdeskundige

1 sep 2009
    5.654
    0
    0
    Hoi,
    Wakker worden hoeft niet altijd te betekenen dat je zoontje honger heeft. Je hoeft dan inderdaad niet altijd een voeding te geven. Je kunt even kijken hoe het gaat met een speentje/ evt. wat water geven. En een sprongetje kan het inderdaad ook zijn.
    Geef het even de tijd en kijk hoe het gaat.
    Groetjes Angelique

Deel Deze Pagina