ik ben nog steeds verliefd op hem maar ik moe hem vergeten want hij reageert tog nergens op ik vind 24 ook niet jong meer hoopp dat alles goed komt
Wat een ongelooflijke man zeg... Idd een beetje naïef om gelijk samen voor een kindje te gaan, ik lijkt uit je verhaal op te maken dat het bewust was en geen oeps kindje. Maar goed dat doe je vast geen tweede keer meer Goed dat je je al voor kraamzorg hebt aangemeld. Je kan ook van die gratis boxen aanvragen bij etos, kruitvat, babydump en prenetal. Vooral die laatste twee zijn erg leuk. En je krijgt dan ook het magazine wij jonge ouders. Staan veel leuke tips en info in. Er zijn ook vanuit de kraamzorg en de vk praktijk voorlichtingscursussen. En op internet is ook super veel te vinden. Heel veel sterkte de komende tijd! En je bent vaak sterker dan je zelf denkt.
Dag meid, Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap. Maar wat vervelend! Gelijk dumpen zo'n vent. Een kind heeft inderdaad een vader nodig, maar wie weet kom je nog iemand tegen in deze mooie tijd? Of daarna? En anders, er zijn zat alleenstaande moeders. Je bent echt niet de enige. Een kind kan heel gelukkig zijn met alleen een moeder. En zeker zonder een vader die vreemd gaat. Betekent alleen maar dat hij de verantwoordelijk niet aankan om trouw te blijven. Laat staan de verantwoordelijkheid nemen om voor een kind te zorgen! Meid, maak er wat van deze zwangerschap. Het is echt een prachtige tijd. Veel succes (K)