Hier beslist ze zelf of ze 5 of 4 krijgt. Ik maak haar meestal niet meer wakker voor de laatste fles als ze de andere 4 (4x180+6) goed op heeft gedronken. Gisteren had ze op de opvang wat laten staan, toen heb ik haar om 22 uur nog wel wakker gemaakt voor het flesje en dronk ze helemaal leeg. Maar normaal voed ik 's nachts op verzoek. Gelukkig voor ons slaapt ze eigenlijk prima door van 20 uur tot 6
Hier ook missmara, als ze overdag haar flessen goed drinkt vind ik het prima, ze slaapt hier van 20.00 tot 8.30. Maar als ze overdag niet genoeg op heeft maak ik haar nu dus nog wel even wakker. Ze komt anders niet zelf snachts, maar ze moet toch voldoende drinken.
Mijn zoon sliep al voor de 3 maanden de klok rond. Hij had 4 flessen en woog 5700 gram op het bureau maar toen sliep hij al bijna 2 weken de klok rond. Hij krijgt nu nog 4 x 180/6 maar eet dit lang niet allemaal op. Hij meld zich wel als die honger heeft. Is niet zo een grote eter en alles wat hij teveel eet spuugt hij toch weer uit Ik heb alle 3 mijn kids nooit wakker gemaakt voor een fles van 23.00 uur ze regelen altijd alles zelf ...
Dus jullie maken ze niet wakker voor de laatste fles? Hier 180/6 forte + JBPM 5x. 08:00 - 12:00 - 16:00 - 20:00 - 00:00 Komt hij dan niet 's nachts?? Die van mij lijkt meer honger te hebben.......