Ik had hier al eerder over geschreven, maar we zijn inmiddels weer een week verder. Onze dochter krijgt nu bijna 2 weken nutrilon ar ivm haar verborgen reflux. Dit gaat erg goed, alleen krijgt ze hier redelijk harde ontlasting van. Vanochtend had ze ook weer allemaal kleine 'keuteltjes'. Dit is een symptoom van obstipatie toch? Ze moet er ook echt moeite voor doen om het eruit te krijgen. Daarnaast had ze haar luier net af met poepen en zag ik dat er nog wat zat. Ze kreeg dit er alleen niet uit dus het is weer teruggegaan. Hiervoor gaf ik haar nutrilon standaard ingedikt met nutriton. Hier kreeg ze geen verstoppingen van. Haar ontlasting was toen altijd vrij dun. Af en toe was t begin wel wat harder, maar wat erna kwam was vaak gewoon zacht. Niet waterdun, maar wel echt zacht. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Zou het na bijna 2 weken niet wat moeten verbeteren? Ik zie namelijk geen vooruitgang. We geven haar ook al extra water, maar ook dit lijkt niet te helpen om de ontlasting zachter te maken. Het pak is nu bijna op. Denk je dat t verstandig is gewoon weer terug te gaan naar de standaard? Hier deed ze het namelijk ook wel goed op. Misschien dat ze iets sneller wakker was (door het zuur misschien?) maar verder toch ook geen problemen. Ik weet ook niet wat 'normale' ontlasting is. Deze keutels zijn het in ieder geval duidelijk niet...
Hallo, Ik kan me voorstellen dat je liever weer teruggaat naar de oude voeding, maar ik zou het wel even overleggen met je CB, waarschijnlijk hebben zij al meer ervaring met de voeding Groeten Eveline