gekolfde melk >fles

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door limili, 5 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limili

limili Bekend lid

24 apr 2013
    604
    7
    18
    Hallo,
    Even wat informatie vooraf...mijn dochter is zondag 6 weken

Ik heb de eerste vier weken borstvoeding gegegeven uit de borst maar hier nam ze niet genoeg met als gevolg oververmoeid en heel erg honger. Omdat ik met een tepelhoedje voed nam ze zonder moeite de fles. Dit ook in overleg met een lactatiekundige. Ze kreeg bij met de fles. Inmiddels krijgt ze grotendeels de fles met afgekolfde melk. Dit ging goed tot vrijdag. Nu drinkt ze elke keer maar bv 60 of 80 cc.en valt tijdens drinken in slaap. Ze heeft moeite met inslapen dus zodra ik haar weg leg is ze wakker en.huilt ze en heeft honger
    honger en drinkt dan weer een paar slokken. heb je tips om haar weer een volle fles te laten drinken waardoor ze lekker kan slapen en genoeg voeding binnen krijgt?

Alvast bedankt

2. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

30 jun 2008
    2.754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    Houd je kindje meer overeind tijdens voeden dan liggend, praat tegen haar, moedig aan wanneer je merkt dat ze pauze neemt. Evt. tussentijds overeind houden of licht heen en weer bewegen om te zien of ze weer 'actief' wordt. Dan 2e deel geven.

Vraag ook eens bij je lactatiekundige en op het consultatiebureau!

Deel Deze Pagina