Wanneer weer menstruatie

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door visitor, 27 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. visitor

visitor Actief lid

31 jul 2007
    279
    0
    16
    Hoi allemaal,

Ik geef inmiddels 6 maanden bv en wil het verlopig nog blijven doen tot zeker 2 jaar. Na zijn 1e verjaardag zal hij maar 2x BV per dag krijgen.

Maar ik zou graag weer een nieuwe babytje willen. Ondertussen heb ik nooit menstruatie gehad enkel kleine bloedingen. Ben ik de enige met dit probleem. Ik slik ook te minipil trouwens. Ik wil ongeveer na een half jaartje beginnen om voor een baby te gaan. Als je gaat natuurlijk

Wanneer kwam jullie menstruatie op gang. Hadden jullie ook dit probleem?

Liefs,
    Visitor

2. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

haha, ik had precies hetzelfde pprobleem. uiteindelijk ben ik onder meer hierom gestopt met bv na 8 maanden. was meteen zwanger, er zit nu 18 maanden tussen...
    nu nog niets gehad...

3. wendyp

wendyp Niet meer actief

Nou....Sasha is 17 maanden en ik ben nog geeneen keer ongesteld geweest.

4. Yvonne02

Yvonne02 Actief lid

19 feb 2008
    332
    0
    0
    Ik ben na 9 maanden ongesteld geworden, ik geef nog steeds bv en ben inmiddels zwanger van de tweede.

5. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik lees even mee. Ik geef nog maar 6,5 week borstvoeding, maar gezien mijn leeftijd ( 38) kan ik geen jaren meer wachten als ik nog een tweede wil. Ik ben voornemens volledig BV te geven tot zeker 6 maanden.

6. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Mmm.... je wilt een baby'tje en je bent aan de pil?? Tsja, stoppen dan he!:p

Als je aan de pil bent, ben je niet echt ongesteld. Dat zijn "onttrekkingsbloedingen" zoals dat officieel heet. Na 20 jaar zie ik wel het verschil (slik nu geen pil meer), ben nu al 2x heel hevig ongesteld geweest.

7. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Yep, hier nog steeds niets. Ik zit met smart te wachten. :p

Gemiddelde is trouwens 14 maanden he:
    http://www.borstvoeding.com/aanverwant/vruchtbaarheid/menstruatie-en-borstvoeding.html

I hear you, ik ben nog van een bouwjaar voor jou. ;)

8. visitor

visitor Actief lid

31 jul 2007
    279
    0
    16
    Hihi je hebt gelijk ik ben ook gestopt ik hoop dat ondanks dat ik veel bv zal geven dat de menstruatie aan zal komen maar ik ben aan het afbouwen

9. visitor

visitor Actief lid

31 jul 2007
    279
    0
    16
  10. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Tot voor kort zaten wij op zo'n zes voedingen per etmaal. En wat is een voeding he? De ene keer drinkt ze heel veel/lang de andere keer zijn een paar slokken genoeg. Ik heb mijn dochtertje trouwens weinig tot geen ander vocht gegeven dan bv tot haar eerste verjaardag. Tot 9 maanden was ze een flesweigeraar.

Nu gemiddeld zo'n vier voedingen per dag en dan heeft ze laatst een aantal weken 's nachts 13 uur aaneen doorgeslapen. Maar momenteel is ze flink verkouden en komt weer voor een nachtvoeding. Kortom, het blijft een beetje zwabberen, hopelijk kan ik straks op drie voedingen per dag uitkomen.

11. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Het verschilt ook echt per persoon. Ik geef of bv maar werd al na iets van 2 maanden weer ongesteld (wat ik overigens echt balen vond). Mijn cyclus is eigenlijk nauwelijks van de wijs te brengen want ook na 11 jaar pilgebruik was mijn cyclus meteen weer tussen de 28 en 30 dagen.

12. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    ik ben in januari gestopt met de borstvoeding. Ik heb nog steeds een onregelmatige menstruatie. Dan cycles van 28 dagen en dan rustig 40 etc...

13. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik geef ook BV en ben nog steeds niet ongesteld.

Wat ik wel nu voor de 3de keer heb: kleinnnnnnn beetje bloedverlies. Soms maar 2 vegen en dan is het weg.

Gister verloor ik echt donkerbruin bloed..echt donker!!! en net ging ik plassen en toen was het een veeg rood.
    Maar doorzetten tot een menstruatie doet het niet.

Ik geef fulltime BV.

14. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Hmmmm, denk dat ik nu toch echt ongesteld ben geworden. Moet nu echt wel maandverband gebruiken.

Hoop niet dat het invloed heeft op de smaak van mijn melk...

15. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    Ik geef nog steeds volledig bv.
    ik werd na iets meer dan 6 maanden weer ongi.
    Gebruikten toen al geen condooms meer omdat we graag nog een kindje willen.

Kreeg toen een cyclus van 34 en daarna van 26. en dat terwijl ik weer op 5-6 voedingen zit met ook regelmatig nog een nachtvoeding erbij.

Maarre als je een pil slikt kun je niet echt zeggen hoe het bij jou zit, toch?

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik geef al 13 maanden bv (vandaag precies :D ). Ik werd na 8,5 maand weer echt ongi. Daarvoor een paar x om de 6 weken bloedverlies van 2 daagjes. (gebruik geen pil) . Wel waren mn ongi's ineens wat onregelmatig: 23-27-32-zwanger :D . De laatste 2 waren we weer aan de klus en zie het resultaat ;) !! Ook ik gaf votlijd bv, alleen de laatste 2 maanden alleen nog s ochtends en s avonds.

17. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

met de minipil krijg je nooit een gewone ongi, alleen kleine bloedinkjes, dus dat lijkt me eigenlijk heel normaal :)

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mij ook ;) !

19. Shel

Shel Actief lid

27 okt 2008
    136
    0
    0
    Regio Utrecht
    ik geef fulltime bv, maar ben (bahbahbah) gisteren weer ongesteld geworden. Precies 3 maanden na de bevalling. Niet zo erg als voor de zwangerschap merk ik wel. Voor een eerste keer valt het me nu nog mee eerlijk gezegd.

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben met ruim 12 maanden weer ongesteld geworden. Op dat moment gaf ik nog 2-3x BV. Vrij snel daarna gestopt met voeden als ze snachts wakker werd en Mirre besloot zelf met 14 maanden dat ze mama's tiet savonds niet bliefde (wilde wel een fles). Iets daarna ben ik zwanger geworden ...

Deel Deze Pagina