3 maanden en eenkennig...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Rozemarijn, 5 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozemarijn

11 nov 2006
    25
    0
    0
    Help! Mijn zoontje van 3 maanden is heel eenkennig! Ik ga 15 januari weer werken en dan komt mijn moeder 1 dag en gaat hij 2 dagen naar het KDV. Hij zet het op een brullen bij mijn moeder en een dikke pruillip!

Gaat dit snel over en kun je er iets aan doen..?

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    bij ons was het ook zo echt eenkennig... maar zodra je weg bent gaat het huilen vaak vanzelf voer en ik heb gehoord op het CB niet aan toe geven dan wennen ze er vanzelf aan als je kleine straks vaker daar is geweest komt het goed.. althans bij ons was dat zo :)

3. nian

nian Lid

22 apr 2007
    26
    0
    0
    drenthe
    Hoi hoi ,

Mijn meid was ook al vanaf het begin vrij eenkennig, inmiddels is ze 13 maand oud en nog is eenkennig/verlegen of hoe je t ook maar noemen wil.

Van sommige mensen wil ze gewoon echt niets weten en bij anderen wel weer,zo lang ik haar gewoon rustig laat gaan en wennen komt ze vanzelf los maar van die mensen die drdirect grijpen en zo van kom maar bij mij .... nee dat wil ze absoluut niet.

Weet niet of het er iets mee te maken heeft maar ze heeft altijd borstvoeding gehad en ik ben alle dagen bij dr thuis dus bijna geen oppas enz

Ik laat haar gewoon gaan , ik zou ook niet wetenwat ik er aan moet doenom het te veranderen.
    Een allemans vriendje zal ze nooit worden en dat hoeft van mij ook niet maar soms mag het wel iets "socialer ",maar goed ze is net een jaar geweest.

Dus ik lees nog ff verder mee

groetjes Nian

Deel Deze Pagina