3 maanden en ineens niet meer doorslapen.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Babs1977, 17 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

14 mei 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Ons meissie van precies 3 maanden slaapt ineens sinds 2 weken niet meer door. Zou dit komen door het zogenaamde sprongetje en is dit tijdelijk of kan dit heeeeeeeeeeel lang duren? :(
    En wat doen jullie als jullie kindje 's nachts wakker wordt? Voeding geven of juist niet? We lossen het nu telkens op met een speentje maar moeten er dan om het kwartier naartoe dus dat is ook bijna geen doen.

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.246
    7.286
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik vind het ook wel erg vroeg sowieso om door te slapen, alhoewel het hier ook sporadisch gebeurt (van zeg 19 uur tot 5).
    Als ze honger heeft zou ik haar wel een voeding geven, de halve nacht wakker liggen met honger is ook zo sneu en voor jullie ook niet handig dus.

3. elsa

elsa Bekend lid

14 mrt 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    florian heeft dat met 3 maanden ook een week gehad,na 2 nachten op en neer lopen voor de speen toch maar een flesje gegeven, na een week was het weer over en zat hij weer op 5 voedingen. toch een sprongetje geweest denk ik.

4. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Je kunt eens proberen om een voeding te geven. Vaak is ht mar tijdelijk. Jelle heeft ook wel eens van die periodes gehad, en wat mij opviel is dat hij dan overdag ongeveer liet staan wat hij 's nachts bij kreeg...

Vaak na een week of 2 sliep hij weer gewoon door...

5. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    hier ook af en toe wakker 's nachts. één keer speentje proberen en anders aan de borst. het is nog zo lang voor zo'n ukje.

6. MamaBianca

MamaBianca Actief lid

12 mrt 2008
    478
    0
    0
    Drieborg
    Esmee slaapt elke nacht door van 19.00 uur tot 7.00 uur. Maar heeeeel soms wordt ze wel eens wakker om 3.00 uur. Ze krijgt dan gewoon een fles melk. Ik vind haar nog te jong om de tijd te rekken met een speen.

Deel Deze Pagina