Goeiemorgen Meiden, Justin krijgt nog 5 flessen waaronder de laatste om 23,00 is maar aangezien hij dan altijd in diepe slaap ligt moeten we hem altijd wakker maken dus vroeg me af of ik de 4 voedingen niet kan gaan proberen? Of is ie daar nog te jong voor? Oja hij is vandaag 2 maanden en 3 weken oud
Ik denk dat hij daar nog te jong voor is. Toen mijn dochter nog zo klein was sloop ik altijd de slaapkamer in, tilde haar voorzichtjes uit bed en gaf haar terwijl ze nog half sliep de fles. Kon haar na die tijd zo weer terug leggen en ze sliep verder. Volgens mij 'moeten' ze minimaal 4 maanden zijn en meer dan 6 kilo, zoiets staat me bij maar vraag anders even na bij het cb.
Gewoon doen! Esmee kreeg vanaf 9 week 4 voedingen per dag. Ook omdat zij niet wakker was te krijgen met de laatste voeding. Ze sliep heerlijk de nacht door.
is idd vier maanden. ze geven het zelf aan of zze hem nog willen of niet. meestal drinken ze er niet veel meer van dan. dus zolang hij hem nog leeg drinkt zou ik hem blijven geven. Groetjes, Miranda
zelf zou ik die fles pas weglaten als hij die fles ook slapend niet meer zou drinken. zeker op die leeftijd en het ligt ook maar net aan de hoeveelheid die hij per fles krijgt natuurlijk. zou je die 5e fles wel weg (kunnen) laten dan zou ik zeker de andere 4 verhogen want het is best wel vroeg en veel dan ineens wat hij minder krijgt op een dag en ze hebben het nog zo nodig. 9 van de 10 kindjes zijn dan in diepe slaap en drinken slapend de fles leeg, of liggen slapend aan de borst. dat betekend niet dat ze de fles (borst) niet meer nodig hebben. je kan als het voor jezelf vervelend is kijken of je de tijden niet wat kan vervroeger zodat je de fles niet om 23 maar om 22 uur geeft? Ik maakte ze nooit wakker, pakte ze gewoon uit bed en nam ze bij ons in bed en gaf ze gewoon al slapende weg de fles.
Hier nog wat eerder zelfs... Uit onwetendheid. Bij het cb werd mij vorige keer gezegd dat ik een fles minder mocht gaan proberen.. toen was ze 3 maanden. Ze had er even geen erg in, dat ik al op 4 flessen zat. Eerst op 4 x 165 (150 + 5 , maar Fae kreeg comfort voeding, dat is net wat zwaarder, dat scheelt misschien ook wel) en nu op 4 x 200 . (momenteel ook drama die flessen maar toch. Het heeft een tijd erg goed gegaan
hier was dat met twee maanden al het geval.. we hebben hem toen gewoon laten slapen en sindsdien slaapt ie lekker door.. cb vond het ook wel goed.. als hij maar tevreden is zeiden ze en zolang hij goed kan plassen en poepen is het goed