3 maanden en rijstebloem op advies van consultatiebureau

Discussie in 'Voeding' gestart door mamagisa, 3 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiesEd

LiesEd Actief lid

14 mrt 2008
    130
    0
    0
    Intern begeleider op basisschool
    Zuid-Holland
    Ik heb bij mijn oudste ook het advies gekregen om in z'n laatste fles rijstebloempap toen doen. De reden was dat hij het gewicht had om langer zonder een fles te kunnen dan dat hij deed 's nachts. Het ging daarna ook perfect met hem 's nachts.
    Bij mijn dochter ging het totaal anders. Zij was een hongerige baby. Zij dronk heel graag en heel veel. Forte hielp maar tijdelijk. Ben al vrij snel (3 maanden) begonnen met fruit. Kreeg van cconsultatiebureaub ook vrije hand erin. Ik moest mijn gevoel gaan volgen, want ik had het vaak bij het juiste eind.
    Zij kreeg met 5 maanden een heftige buikgriep en dat leidde ertoe dat ze tot 2x aan toe met uitdroging in het ziekenhuis terecht kwam. Daarna kon ze geen forte of standaard nutrilon meer verdragen. Ze had toen wel juist haar fruit en groenten nodig om normale ontlasting ge krijgen.
    We zijn op soya overgegaan. Toen alles in rustig vaarwater was, zijn we langzaam weer gaan opbouwen naar standaard. Maar ze werd onrustig overdag en 's nachts...dus weer terug naar soya. En dit gaat perfect!

Lang verhaal...maar wat ik ermee duidelijk wil maken is. Hou je niet zo vast aan de regels die iedereen aan je oplegt! VOLG JE MOEDERGEVOEL! Die heeft het vaak bij het juiste eind!

2. BABYxBUTTERFLY

BABYxBUTTERFLY Actief lid

24 okt 2011
    407
    0
    0
    Den Haag

Inderdaad, zo denk ik ook..

Deel Deze Pagina