Hoi meiden! Mijn zoontje is 3 maanden en sliep vanaf week 7 door soms nog weleens een nacht erbij dat hij toch wakker werd maar dat was zelden nu de afgelopen 5 nachten word hij weer wakker is dit een sprong of is hij gewoon vergeten dat hij moet doorslapen haha. En ik geef hem nou wel snachts 90cc want hij gaat niet slapen met een speentje
Ik weet niet hoeveel voedin je geeft? Maar kan zijn anders dat ie toe is aan meer? En het kan ook best een sprongetje zijn die hebben ze ook rond de 12 weken En tsjaa verder doe je er niks aan
onze dochter sliep ook door met 7 weken, van 8 tot 8, en met 6 maanden was het helemaal over, iedereen zei : ooh is een fase, komt wel weer terug.... hmm ja ze is ondertussen bijna 21 maanden en word nog regelmatig wakker.... ! een heeeeele lange fase dus, dan heb ik het liever hoe mijn zoon was, die sliep pas door met 15 maanden maar nu slaapt hij dan ook echt goed door
HIer ook, doorslapen met 6 weken en met 3,5 maand was het over. Met 7 maanden is hij weer door gaan slapen
Mijn meisje is 7 maanden oud en slaapt ook niet door. Ze slaapt zelfs bij ons in bed omdat het bij haar in bed altijd krijsen is......succes!!!!
Oh echt ik zou dan geen oog dicht doen bang dat ik op hem ga liggen. Nouja ik hoop dat hij binnenkort weer gaat doorslapen
Jeetje...helaas herkenbaar. Die van ons sliep ook al heen lang heel lekker door maar sinds een maand (sinds ze ongeveer 7 maanden is ook) niet meer. Ze valt met de BV in slaap en dan til ik haar op om in haar eigen bed te leggen en krijsen....en denk maar neit dat het over gaat. Ze hefet nu ook al paar kee rbij ons in bed geslapen daardoor. ;s nachts is ze ineens ook weer paar keer wakker. We raken uitgeput...
Ik hoop dat dit ook voor ons geldt, dan is het einde in zicht Mijn zoontje sliep met 7 weken door en met een maand of 3 was dat weer over
Hier was het met zoon lief netzo die sliep vanaf week 2 door en met 3 maanden was dat compleet over. Daarna heeft hij tot 14 maanden niet meer door geslapen. Ik hoor vrij veel mensen over die 3 maanden grens heel appart
Hier kan ik de doorslaapnachten op 2 handen tellen. Met als gevolg dat ik standaard rond half 4 's nachts wakker wordt en daarna dus niet meer kan slapen, ook al slaapt hij een keer wel door! Hier geef ik ook altijd een klein flesje, want we hebben de speen wel eens geprobeerd maar dat heeft geen nut. En eerlijk gezegd heb ik geen zin om 's nachts een strijd aan te gaan. Hij zal het wel nodig hebben! En na het flesje kan ik weer rustig naar bed. Nu ik ook weer aan het werk ben, begint het wel op te breken
mijn meisje wordt sinds twee weken opeens standaard rond vijf uur wakker en wil dan niet meer slapen! hiervoor sliep ze door tot acht uur...ben blij dat ik nog vrij heb