Onze zoon slaapt weinig.. echt hazeslaapjes.. Onze dochters sliepen na een fles zo 3 a 4 uur.. Deze kleine man is over het algemeen gewoon wakker en veel aan het "jengelen". Best vermoeiend... Hij slaapt gelukkig wel de nachten door. Soms een enkele keer om 5 uur nog wakker voor een fles, maar meestal netjes het klokje rond.. Iemand tips?
Wat is weinig? En wat versta je onder hazenslaapjes? Onze zoon deed overdag altijd alleen slaapjes van 45 minuten.. Totdat hij een maand of 11 was en hij minder slaapjes ging doen. Ik heb me daar destijds erg druk over gemaakt, want hij 'hoorde' toch lang te slapen? Nouja niet dus, het is helemaal goed gekomen met hem
Ja idd wat is weinig? Dl is 3 mndn en slaapt overdag vaak 4 slaapjes van 30-45 min en daarop redt ze het net tot de avond. Avond is van 20:30 tot 07:00 met zon 2 voedingen doe ze slapend drinkt en waarna ze gelojk slaapt
Onze zoon slaapt thuis ook niet langer dan max 45min. Op het KDV slaapt hij over het algemeen 3x wat langer ongeveer max 1,5uur. Als hij in de draagdoek zit of in de kinderwagen ligt slaapt hij langer maar thuis dus niet. Zo lang hij de nachten lekker doorslaapt en verder gewoon een tevreden mannetje is maak ik me er eigenlijk niet echt druk om.
Hier slaapt zoonlief ook echt wel lang overdag, na de 1ste en 2de fles altijd zoiets 3 tot 4 uur, gewoon tot de volgende voeding. Tussen de 3de en 4de fles is hij wel altijd wakker en na de 4de fles slaapt hij weer totdat ik hem wakker maak voor de laatste fles en de nacht slaapt hij van 23:30-08:00 dus ook heel netjes. Hij is 1 dag jonger dan jouw kindje TS maar elk kindje is anders.
dat is waar Drieka, ik ben waarschijnlijk altijd "verwend" geweest met mijn dochters Ik vind het ook niet erg, alleen vermoeiend.. omdat hij snel verveeld lijkt.. Er zit in ieder geval pit in dat vind ik alleen maar mooi... Dat hebben ze wel nodig in deze harde wereld ..