jee meid dat zal idd wel schrikken zijn geweest en het zal best zwaar worden zo 2 zwangerschappen achter elkaar maar probeer er toch een beetje van te genieten meid het is en blijft een wonder een kind krijgen
dat is idd erg schrikken. ik heb een vriendin die was ook net bevallen en 6 weken later was ze alweer zwanger. het lijkt mij behoorlijk zwaar en zwanger en een baby en straks 2 kleintjes. sterkte
Al is het wel heel erg snel en niet geheel gepland, het gaat vast en zeker helemaal goed komen. Van harte gefeliciteerd en probeer er toch lekker van te genieten! Liefs Elma
Is een vriendin van mij ook overkomen. Heeft een heel weekend wakker gelegen, maar is er erg blij mee.
Jeetje meid, das schrikken! Lijkt me ontzettend moeilijk en beetje dubbel. Maar ik vind dat je een goede keuze hebt gemaakt, dus gefeliciteerd en probeer te genieten van dit nieuwe wonder.
Ik kan me voorstellen dat je in het begin wel schrok toen je zo snel na je bevalling onverwacht zwanger bleek te zijn. Fijn om te lezen dat je nu toch samen met je man het besluit hebt genomen dit kindje in jullie gezellig drukke gezinnetje te verwelkomen. Het zal met momenten best druk en zwaar zijn, tegelijkertijd zal dit kindje jullie leven ook zeker gaan verrijken. Ik wens je toe dat je je meer en meer kunt gaan verheugen op dit kindje in jullie midden. Een fijne zwangerschap!