3 maanden gestopt met de pil en 3 juni trouwen

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Iggylover, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ben sinds 3 maanden gestopt met de pil en juni ga ik trouwen en dat wordt volgens plan de 2e dag van mijn menstruatie en eigelijk wil ik het dus zo zien te regelen dat ik dus niet ongesteld ben tijdens mijn trouwdag maar hoe kan ik dat regelen zonder de pil want mijn vriend en ik willen de pil eigelijk vermijden :rolleyes:
    ben der 3 maanden vanaf en eigelijk vind ik dat super juist en zitten we iedere maand te wachten tot we een plusje op de test krijgenzijn er andere manieren om het te regelen?

2. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    uhmm.volgens mij kan je het niet tegenhouden met iets,maar ik zie dat je nu ook overtijd bent en niet zwanger?
    misschien ben je op je trouwdag ook een paar dagen later met je menstruatie.

3. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    nee niet goed bijgehouden

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Volgens mij kun je niet je ongesteldheid uitstellen zonder 'iets' te doen dat voorkomt dat je vruchtbaar bent.

5. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Via je huisarts kan je vragen om tabletje. Deze zorgen ervoor dat je menstruatie enkele dagen word uitgesteld.

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hahahaha ik zou hetzelfde hebben met mijn trouwdag 15 mei....enige oplossing is zwanger raken, dan ben je het niet....hahahahaha! Gelukkig met verandring van cyclus heb ik juist mijn vruchtbare periode dan...gniffel. Nou heb ik gehoord van vrienden dat je op je huwelijksnacht zooooo moe bent dat het niet uitmaakt of je ongi bent ;)

7. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    :oops: nou gaat me niet om die huwelijksnacht om het te doen maar meer dat ik me zelf er niet lekker bij voel met een prachtige jurk en sexy lingerie :oops:

8. bapsie

bapsie Niet meer actief

je kan bij de huisarts pilletjes krijgen om je menstruati uit te stellen, deze kun je niet slikken als je (denkt) zwanger te zijn.
    beste is dan die maand met condoom te doen en dan voor die pilletjes te kiezen, of het risico nemen van ongi of zwanger...

9. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    oh.... klinkt als behoorlijke zware pillen?

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ook met die pillen kan je nog ongesteld worden.
    Je kan wel nú iets gaan vragen, dan verander je je cyclus. En dan ben je niet ongesteld met je trouwdag.

Geloof me, naar de wc gaan met een trouwjurk is al een hele onderneming op zich. Laat staan als je nog een tampon moet in doen!
    Ik had het zeker niet voor elkaar gekregen met die hoepel van me.

11. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    pffffffffff maar ja is mn cyclus weer niet helemaal in de war?

Deel Deze Pagina