3 maanden oud en bijna niet meer poepen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door 078mama, 23 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 078mama

078mama Niet meer actief

Mijn zoontje is 12 weken oud en poepte echt super goed! Elke dag minimaal 3 keer. En sinds een week is het helemaal over. Hij heeft nu voor het laatst donderdagochtend gepoept, 3 dagen geleden dus en daarvoor zat er ook al 4 dagen tussen. Zijn ontlasting is niet hard ofzo en hij heeft er niet mega veel last van maar goed vind ik het ook weer niet. Hij heeft wel weer een beetje krampjes....Iemand een goede tip? Hij krijgt trouwens flesvoeding.

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Heb zeker een goede tip: Kindicol druppels van VSM. Heb ze gisteren zelf moeten gebruiken omdat mijn dochter ook verstopt leek te zitten (ze bleef persen maar er kwam niks) heel vriendelijke druppels geen krampjes oid gehad. Te koop bij drogist. Je kan nu trouwens al een theelepeltje olijfolie aan hem geven dat mag en is ook veilig want de winkels zijn misschien dicht vandaag. De kindicol maakt de poep ook wat zachter.
    Succes!

3. 078mama

078mama Niet meer actief

Maar het gekke is dat de ontlasting wel zacht is...heb ik dan ook iets aan die druppels?

4. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Op de verpakking staat dat het de ontlasting zachter maakt en dat de darmpassage bevordert. Dus dat denk ik dan niet. Je kan ook lactulose proberen maar de babydosering weet ik niet.

Deel Deze Pagina