Mijn dochtertje is eigenlijk ook altijd al een meisje geweest van eerst de kat uit de boom kijken en dan zie ik wel of ik tegen iemand ga lachen. Als ze mensen maar heel weinig ziet deed ze dit sneller. Was eens in blijdorp ze word net wakker broerlief en een vreemde mevrouwe keken de wagen in ja wel prullipje en huilen. Zo dra ze mij of haar vader zag was het over. maar altijd een prullipje eerst ze waarschuwde zelfs haha pas op vreemd is huilen. Nu heeft ze het nog ze gaat wel over al op af maar als ze mij vader of broer ziet is het gauw onze kant op komen. Vind het zelf wel een goed gevoel het betekend volgens mij dat je kinderen goed gehecht zijn aan de verzorgers die er altijd zijn. Dus qua hechting is het juist goed. Mijn advies is dus als je schoonmoeder komt haar gewoon bij je houden en dan pas aan je schoonmoeder geven als ze haar helemaal in zich opgenomen heeft dan kan het wel lukken zonder huilen sla je dat over dan gaat het niet lukken. Volgens mij schreef adi ook zo iets over haar zoontje met opa. Goed tip. Was dat.