3 maanden oud en nog steeds maat 50/56

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door evy261, 29 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    iris is nu bijna 1,5 jaar en heeft maat 74/80.... al neigt ze nu echt wel meer naar 80

2. slingeraap74

slingeraap74 Actief lid

1 jan 2007
    234
    0
    0
    Huismama
    Almere
    Finn was bij zijn geboorte 49 cm en 2850 gram, met 4 maanden was hij 65 cm en 7910. Hij had toen al maatje 68 aan. T-Shirtjes maatje 74.

De truitjes maatje 68 die ik bij de H&M gekocht heb zitten nog goed.. maar hij kan amper nog een broek aan in maatje 68 alleen diegene die wat groter vallen en een drukkertje hebben en geen eleastiek want die krijg ik niet over zijn heupen heen.

Het stomme is dat mijn CB ook heeft gezegd dat hij niet te veel meer moet aankomen want hij moet dan ook op dieeet.

3. evy261

evy261 Actief lid

11 jul 2006
    403
    0
    0
    ? Op dieet? Sorry dat ik het zeg, maar dat blijf ik toch steeds wel heel gek vinden. Het ene kind eet meer dan het andere kind, en het ene kind groeit meer dan het andere.
    Mijn zus heeft een jochie 3 weken jonger dan mijn dochter en hij is al zwaarder en eet meer dan Kim. Iedere baby is toch weer anders?
    Wat vond je er eigenlijk van dat ze dat zeiden?

4. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    mijn eerste zoontje was met 4 maanden 66.5 cm en 7320 gram
    ze zitten dan wel vrij hoog in de curve maar om nou te zeggen dat ze dan al op dieet moeten........zolang de lengte ook goed meedoet is er toch niets aan de hand en tegen de tijd dat ze wat mobieler worden met tijgeren en kruipen gaat het mollige er weer vanaf

5. slingeraap74

slingeraap74 Actief lid

1 jan 2007
    234
    0
    0
    Huismama
    Almere
    Ik luister er niet na. Hij is zijn lengte ook lang en ik hou gewoon in mijn achterhoofd zodra hij gaat bewegen zal hij ook minder aankomen. Ik heb altijd gedacht dat hij een inhaalslag heeft gedaan.

Het grappige is dat Finn een vriendje heeft die 3 weken jonger is als hij (we waren als mama's op dezelfde dag uitgerekend) en die was net zo zwaar met 4 maanden en over hem hebben ze niets gezegd (andere CB trouwens)

Deel Deze Pagina