Na 1 jaar misschien zwanger maar durf niet te testen, help!

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Isa, Nov 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Isa

Isa Actief lid

Apr 16, 2006
    238
    0
    0
    Hoi allemaal!

Ik schrijf hier al een hele tijd mee en nu zou ik eindelijk zwanger kunnen zijn! Ik heb namelijk net m'n eerste ronde Clomid gehad en heb 100% zeker een eisprong gehad ( gevolgd met echo's en bloed geprikt) en ben nu zeker 1 en waarschijnlijk al 2 dagen overtijd.
    De dingen die ik voel zijn; opgezette borsten en de afgelopen week ook heel erg pijnlijk aan alle kanten. Er zijn ook blauwe aders te zien die er normaal niet te zien zijn. Ik heb alleen de laatste week voor de aardigheid getemperatuurd en tot gisteren bleef de temperatuur schommelen rond de 37.2. Vanmorgen was hij iets lager, 36.9.
    Ook had ik vanochtend erg kramp en een beetje bruinverlies maar nog steeds niet ongesteld. M'n borsten zijn ook minder pijnlijk dan gisteren maar nog wel opgezet. Verder was ik de afgelopen weken erg moe en had ik constant zin in eten. Maar verder eigenlijk niks bijzonders. Dan zou je denken; doe toch een test' maar ik heb afgelopen jaar zo vaak een negatieve test gehad en zo vaak gedacht dat het misschien wel raak zou zijn dat ik niet meer een test durf te doen. Ik ben zo bang voor de teleurstelling als hij weer eens negatief is.
    Wie weet raad? Denken jullie dat ik zwanger zou kunnen zijn? Of betekend de lagere temperatuur en minder pijnlijke borsten dat ik toch nog ongesteld ga worden? Ik hoop dat iemand me er wat over kan vertellen! Alvast bedankt!

2. Catje86

Catje86 Bekend lid

Sep 1, 2008
    602
    0
    0
    Hoi Isa,

Ik denk helaas dat je toch ongesteld gaat worden. Een temp die zakt is niet goed zo laat in je cyclus en bruinverlies is meestal het begin van je menstruatie.
    Ik zou dan ook niet testen,maar gewoon even afwachten of het door zet.

Succes

3. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    Kan me voorstellen dat je het eng vindt om te testen. Anders wacht je nog een paar dagen en als je ongi dan nog niet op gang is gekomen, test je dan? Heel veel succes!

4. maenmo

maenmo Lid

Aug 30, 2008
    43
    0
    0
    Hoi Isa,

Ik hoop dat je zwanger bent , sterkte

5. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Het is moeilijk te zeggen of je zwanger bent of helaas toch ongi gaat worden

Een daling in je temp betekend meestal niet zoveel goeds, maar het komt ook voor dat je 1 dag een wat lagere temp hebt en de volgende dag dan weer gewoon wat hoger zit

ik zou als ik jou was morgen je temp even afwachten, als tie hoog blijft en je geen bloed gaat verliezen, zou ik toch gewoon testen hoor meis!

Grote kans dat je dan toch misschienw el gewwoon zwanger bent!
    Je symptomen die je beschrijft klinken er ook naar, ff afwachten dus nog@

Ik hoop snel te lezen da tje daadwerkelijk zwange rbent!

6. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Ik wil je geen moed geven maar ik heb een daling van mijn temp gehad en bruin/roze verlies en was toch zwanger. Ik heb zelfs enorme krampen gehad de avond voor ik testte. Ik dacht dat de :evil: eraan kwamen. Maar de volgende ochtend was het weg en testte ik positief!

Het is wel geëindigd in een miskraam maar pas veel later in de zwangerschap. Dus daar had dit alles niet mee te maken.

Share This Page