dom vraagje?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lovebear, 11 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovebear

lovebear Actief lid

20 aug 2008
    132
    0
    0
    sorry maar ik heb denk ik een beetje een dom vraagje...
    ik zit er namelijk al heel lang mee met deze vraag, en ik denk...ach laat ik hem dan toch maar eens stelllen.... :oops:
    het zit zo...
    ik ben dus heel erg onregelmatig ongesteld...
    maar nou vroeg ik me af, wanneer kan ik nou testen dan?
    kan ik gewoon testen op de einddatum van een "normaal" iemand zijn nod, dus na ong. 30 dagen ofzo?
    of moet ik voor de zekerheid bijv. een maand wachten omdat ik soms ook wel eens een maand oversla?
    sorry dat ik jullie hiermee lastig val hoor... :oops:

ow ja! en nog een vraagje @ de zwangere onder ons:
    herkennen jullie dit sympthoon toevallig? :
    dat als ik de deur van bijv. de koelkast open doe dat ik over moet geven door al die geurtjes enzo?
    of is dat geen sympthoon? :oops:

2. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    lovebear,dat is geen domme vraag hoor
    ook ik heb een zeer onregelmatige cyclus...ik gebruik sinds deze maand ovutestjes om te weten wanneer ik een springei heb ;)
    wat is je langste cyclus?mss hou je deze dan best aan en wacht je dan tot dan om te testen?

3. lovebear

lovebear Actief lid

20 aug 2008
    132
    0
    0
    uhh das moeilijk te zeggen... aangezien ik zelfs een keer heb geahd dat ik drie maanden niet ongi werd :confused: ik was er toen echt van overtuigt dat ik zwnager was! maar helaas :(
    maar ja om maar even duidelijk te hebben, ik hoop echt niet dat ik drie maanden moet wachten om te kunne testen? :confused:

4. musje

musje Actief lid

15 nov 2005
    188
    0
    0
    Dat van die koelkast kan betekenen dat je zwanger zou kunnen zijn: een testje zou dan wel positief moeten zijn.

Het kan natuurlijk ook betekenen dat je de koelkast eens grondig schoon moet maken hihih!

5. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    oei ja drie maand wachten is idd wel heel lang haha
    en je zit nu aan dag hoeveel?
    je kan ook elke week een keertje testen,word wel een beetje kostelijk maar ja.....

haha musje!

ik heb sinds ik ben bevallen van jurre altijd rond mijn eisprong(nu weet ik dat)last van misselijkheid smorgens....raar he

Deel Deze Pagina